Rezervní pilot Red Bullu Sebastien Buemi by se rád vrátil k závodění v F1. Podle odborného poradce týmu by příští rok mohl nastupovat za Force Indii. Co se týče Sebastiana Vettela, ten se podle něj za dva roky týmovým kolegou Fernanda Alonsa nestane.
Švýcarský Blick informoval o tom, že Buemi jednal se zastupiteli Force Indie v neděli v Indii. Pilot, který po loňské sezóně přišel společně s Jaimem Alguersuarim o místo u Toro Rosso, je zmiňován jako možný následník Nica Hülkenberga. Další možnou náhradou je Adrian Sutil, o němž přemýšlí majitel indického týmu Vijay Mallya.
Helmut Marko potvrdil spekulace, když po závodě prohlásil: "Pokud Buemi nepůjde do Force Indie, pak si jej necháme. Mohl by také jezdit vytrvalostní mistrovství světa s Toyotou."
Odborný poradce Red Bullu se také dle agentury SID vyjádřil k možnému přestupu jejich hvězdy Sebastiana Vettela k Ferrari: "Bylo to plně zbytečné, někdo jen chtěl v našich řadách vyvolat neklid."
"Nevím, odkud to přišlo. Jediné, co vím, je, že to není pravda. Sebastian má s námi pevný kontrakt do roku 2014. A Seb není hloupý. Alonso je svázán s Ferrari do roku 2016 a nebude jeho týmovým kolegou," dodává.
Helmut Marko se Sebastianem Vettelem v garáži Red Bullu (foto: Red Bull Racing)
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
Během sezóny 2024 F1 byl McLaren často předmětem pozornosti producentů Drive to Survive. Ačkoliv se v Wokingu nemuselo nutně jednat o přímý konflikt, objevila se tam kontroverze, která vzbudila pozornost.
Strategická inženýrka Red Bullu Hannah Schmitz využívá svou pozici k motivaci žen v motorsportu. Jako jedna z nejvýraznějších žen v paddocku ukazuje, že F1 není jen mužská záležitost. Svým působením otevírá dveře talentovaným a odhodlaným bez ohledu na pohlaví.
Na začátku roku 2024 učinil Lewis Hamilton krok, který otřásl světem Formule 1, když oznámil, že přechází do Ferrari, čímž pravděpodobně přepsal historii přestupů v této disciplíně. Dost o tom vypovídá i nová série o F1 na službě Netflix.
Max Verstappen přiznal, že Red Bull letos není favoritem na vítězství v Austrálii, protože konkurence, jako McLaren, Ferrari a Mercedes, se výrazně zlepšila.
Max Verstappen považuje McLaren za hlavního favorita na titul v nadcházející sezóně, přičemž Red Bull má ještě co zlepšovat. I když Verstappen nečeká vítězství v Melbourne, věří v postupné zlepšení v průběhu sezóny.
Sezona formule 1 ještě ani nezačala a už to v paddocku vře. Ferrari představilo svůj nový monopost, ale Red Bull má vážné pochybnosti o jeho regulérnosti. Spory se vyostřují a do Maranella míří inspektoři, kteří mají prověřit, zda italský tým neporušil pravidla. Do centra dění se tak dostává i Lewis Hamilton, který se chystá na svou premiéru v červených barvách.
Bylo potvrzeno, že tým Cadillac F1 získal konečné schválení pro vstup do šampionátu. Tento nový tým, podporovaný společnostmi TWG Motorsports a General Motors (GM), se tak připojí na startovní rošt jako 11. tým Formule 1 v roce 2026.
V nové sérii Drive to Survive fanoušci opět nahlédnou do zákulisí, kde se odhalují rozhovory, které běžnému publiku zůstaly skryté a nikdy neunikly do médií. Jedním z těchto momentů je, jak Toto Wolff uzavřel dohodu s Lewisem Hamiltonem, že se nebude snažit přetáhnout Maxe Verstappena do Mercedesu.