Sebastian Vettel získal další pole position, v první řadě ho doplní stájový kolega Webber. Ve druhé řadě se sešli oba McLareny a ve třeti obě Ferrari.
První část - Q1
První část kvalifikace, při které jsou na trati všichni jezdci a bojují o postup do části druhé, již začala. Prvním pilotem na trati je Paul Di Resta s vozem Force India. Na trať se tak postupně vydávají všichni. Di Resta je prvním, který zkompletoval rychlé kolo a jeho čas je tak základní hodnotou dnešní kvalifikace (1:28,786).
Nico Rosberg zajel 1:29.382 vkomunikaci s týmem si stěžuje na servořízení v rychlých zatáčkách. Na trati jsou také obě Ferrari. Jen McLareny a Red Bully zůstávají v boxech. Technický problém potkal Lotus Romaina Grosjeana, plouží se pomalu po trati a postaral se tak o vyvěšení žlutých vlajek.
Do čela průběžné klasifikace se vyhoupl Massa s časem 1:27,082, zatímco Alonso za ním zaostal o tři desetinky. Massuv krajan Senna je však rychlejší a dostává se před obě Ferrari a je v čele s časem 1:26,980.
S prujezdem téměř každého pilota se pořadí mění vedení se znovu ujíma Massa, ale vzápětí ho překonává Maldonado a nejrychlejší čas má tak hodnotu 1:26,904.
Na trati jsou také vozy McLaren a Red Bull, Hamilton však znovu chybuje v poslední zatáčce a je až osmý, zatímco Vettel jde do čela (1:26,621).
Znovu jsou nad okruhem žluté vlajky, tentokrát se o ně postaral Massa, když se ocitl mimo trať. Alonso se dokázal zlepšit a přiblížil se Vettlovi na dvě desetinky.
Vettel se dokázal zlepšit na hodnotu 1:26,386, zatímco jeho týmový kolega Webber ještě čtvrt minuty před koncem nemá zajetý žádný čas.
Šachovnicový prapor ukončil první část kvalifikace. Nejrychleji jí zvládl Sebastian Vettel před Hamiltonem a Räikkönenem. Čtvrtý pak byl Webber, pátý Alonso, šestý Grosjean, sedmý Maldonado, osmý Button, devátý Massa, desátý Senna
Nepostupují: Pic (Marussia), Karthikeyan (HRT), De La Rosa (HRT), Glock (Marussia), Kovalainen (Caterham), Petrov (Caterham) a Vergne (Toro Rosso)
Nejrychlejší kolo: Sebastian Vettel - 1:26,387 min.
Druhá část – Q2
Druhá část kvalifikace je záhájena v režimu žlutých vlajek na vině je Kovalainenův vůz, který zůstal stát na trati.
Kvalifikace je opět v plném proudu a na světelné tabuli naskakují časy: Kobayashi 1:27,219, Di Resta 1:27,011, Senna je tím nejrychlejším s časem 1:26,826.
Na dráze jsou oba vozy Red Bull a jsou daleko před ostatními Vettel jde do čela s časem 1:25.435, Webber je druhý (1:25,749). Rosberg je třetí 1:25,976. Čtvrtý čas zajel Hamilton jehož hodnota je 1:26,039, pátý je Hulkenberg, šestý Raikkonen. Schumacher zajíždí právě teď sedmý čas 1:26.730.
Fernando Alonso je zrovna na cílové rovince a po protnutí fotobuňky ztrácí na Vettela půl sekundy, je čtvrtý.
Hamilton ma znovu problém zvládnout šikanu, škoda, v prvním sektoru měl vůbec nejrychlejší mezičas. Také Di Resta chybuje a jeho čas teď nestačí na první desítku.
Šachovnicový propor uzavíra druhou sekci dnešní kvalifikace a jejím vítězem je tak jako v té první Vettel . Na dalších místech skončili Button a Webber. Čtvrtý je Hamilton, pátý Alonso, šestý Rosberg. Následují Maldonado, Perez, Raikkonen a Massa.
Nepostupují: Kobayashi (Sauber), Di Resta (Force India), Ricciardo (Toro Rosso), Schumacher (Mercedes), Senna (Williams), Hulkenberg (Force India) a Grosjean (Lotus)
Nejrychlejší kolo: Sebastian Vettel - 1:25,435 min.
Třetí část – Q3
Signál zeleného světla na konci boxové uličky otevírá poslední část kvalifikace. Jako první se na trati objevil Hamilton následován Alonsem. Oba také zaznamenávají nejrychlejší čas, Alonso je tím rychlejším a hodnota jeho času je 1:25,773.
Vettel chybuje v nájezdu do šikany a hned míří ke svým mechanikům pro další set pneumatik, zatímco Webber jde do čela s časem 1:25,327. Vettel se na trať vrací na měkké sadě gum. Vettel jde tak do čela s časem 1:25.283, Webber je druhý, Button třetí. Alonso prozatím na čtvrté pozici.
Sebastian Vettel získává pole position! První řada je obsazena vozy Red Bull, druhou obasily vozy McLaren (Hamilton a Button), třetí je rudá (Alonso a Massa).
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.