Hugo Chávez obhájil prezidentské křeslo a lidé ve Venezuele slavili, včetně Pastora Maldonada, který se tak může těšit další podpoře státní ropné společnosti PDVSA. Díky tomu se mu otevírá možnost přestupu do jiného týmu.
Maldonado mluví o reálné šanci vyměnit pro rok 2013 válečné barvy. Finanční podporu má dost velkou na to, aby po něm sáhl jiný tým.
„V tuto chvíli existuje možnost jít do jiné stáje, ale samozřejmě zvažujeme i setrvání u Williamsu. Stále je příliš brzy o tom hovořit,“ řekl Maldonado.
Nevýhodou jezdce, hájícího barvy Williamsu, je způsob podepisování smluv. Britský tým čeká vždy až na konec roku. Z toho důvodu je přestup stále otevřený. „Dokud ostatní týmy nepotvrdí své jezdecké složení, nikdy nevíte,“ dodal Maldonado.
Nepotvrzenou jezdeckou sestavu má stáj Ferrari, Lotus, Sauber a Force India. O Ferrari nemůže být řeč, ale Lotus by si určitě rád finančně přilepšil, kdyby Grosjean nadále ničil drahé monoposty. Taktéž Sauber má volnou sedačku a na potvrzení či přestup se čeká u dvojice Paul di Resta – Nico Hülkenberg u Force Indie.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.