Tvrdilo se, že Velká cena Koreje je kvůli finančním ztrátám v ohrožení, ale organizátoři se prodělečného závodu nevzdávají, pořádání GP jim stojí za tu prestiž.
Velká cena Koreje se do kalendáře formule 1 dostala v roce 2010 a setrvat tam má do roku 2016. Nicméně první dva ročníky byly velmi ztrátové a pořadatelé si vymohli u Bernieho Eccelstona.
Jeden z organizátorů závodu, Park Jong-Moon se v místním deníků vyjádřil, že i když je tato obrovská sportovní událost ztrátová, stojí za to.
„Dokonce i Olympijské hry v Seoulu v roce 1988 byly ztrátové, ale byly účinné, neboť měly mnohem důležitější efekty než zisk,“ řekl Park, jenž následně potvrdil slevu od Bernieho Ecclestona.
Velká cena Koreje nebude muset platit každoroční desetiprocentní navýšení poplatku za pořádání – tak jak je tomu u jiných, zejména asijských, závodech.
Navzdory slevě však bude letošní grand prix, která se koná již tento víkend, ztrátová. Závod ztratil dva hlavní sponzory.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.