Lewis Hamilton je aktivním uživatelem sociální sítě Twitter. Dnes v noci si na něm postěžoval na svého současného týmového kolegu Jensona Buttona kvůli tomu, že nefiguruje mezi lidmi, kteří jeho příspěvky sledují (Followers).
Hamilton, který udělal Twitteru dobrou reklamu zveřejněním telemetrie po kvalifikační porážce v Belgii, tam na sebe po Velké ceně Japonska, v níž dojel za Buttonem, opět upoutal pozornost.
"Zrovna jsem si všiml, že mě Jenson Button přestal sledovat, to je škoda. Poté, co jsme tři roky týmovými kolegy, jsem si myslel, že se vzájemně respektujeme, ale on se k tomu očividně nemá," začal si stěžovat Hamilton dnes v noci na Twitteru.
"Legrační je, že STÁLE jsme týmovými kolegy!" pokračuje pilot McLarenu, který bude od příští sezóny hájit barvy Mercedesu. "Přesto všechno dobré - plánuji dát tomuto týmu [McLarenu] a svým fanouškům vše, co mám, dokud neprotnu cílovou pásku v Brazílii."
Snímek posledních příspěvků Lewise Hamiltona na Twitteru
Button však sleduje pouze omezený počet lidí, mezi něž Hamilton nikdy nepatřil: "Nikdy jsem jej nesledoval, přesto se z toho stal dlouhý příběh." Nedošlo tedy k tomu, že by zrušil sledování svého týmového kolegy poté, co oznámil přestup k Mercedesu, jak se Lewis mylně domníval.
Ten se pak po hodině snažil situaci žehlit slovy: "Má chyba, právě jsem zjistil, že mě Jenson nikdy nenásledoval. Neobviňujte jej. Na Twitteru je třeba být častěji."
Hamilton sleduje 95 lidí včetně svého kolegy, jeho příspěvky odebírá v současnosti 1 121 753 lidí, mezi něž však Button nepatří. Ten má na Twitteru fanoušků o něco více, konkrétně 1 173 470.
Hamiltona však může potěšit, že patří mezi 34 osob, které sleduje jeho soupeř Fernando Alonso, jenž má aktuálně 1 143 373 příznivců - nezajímá jej pro změnu Button. Piloti Ferrari jeden druhého sledují - Felipe Massa odebírající příspěvky obou pilotů McLarenu má však pouze 175 682 fanoušků (přibližně 15 % toho, co předchozí tři jmenovaní).
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.