Pastor Maldonado nemá svou pozici ve stáji Williams jistou, a to navzdory tomu, že jim ročně dodává prostřednictvím sponzora PDVSA 30.8 milionů liber.
Štědrá částka z venezuelského ropného gigantu sice britské stáje pomáhá udržet se nad hladinou, Maldonado však v Japonsku prohlásil, že plány na příští rok jsou zahaleny rouškou nejistoty.
„Tým pořád hledá jezdce na nadcházející sezónu, takže bych raději na otázku jezdecké sestavy neodpovídal. Nicméně trh závodních pilotů je stále v pohybu, tudíž doufám, že najdu nejlepší možnou sedačku,“ říká Maldonado.
Podle něj je příliš brzo hovořit o další spolupráci s Williamsem. „Vždy čekáme až na závěr sezóny, abychom se soustředili na šampionát. Bojujeme s týmem Force India a proto musíme odvádět tu nejlepší práci,“ pokračuje Maldonado.
Po Maldonadovi by mohl sáhnout třeba tým Sauber, ale vše záleží na penězích. Navíc Maldonado si nemůže být jistý ani podporou PDVSA. V neděli bude pozorně sledovat prezidentské volby ve Venezuele, kde se mezi sebou utkají stávající prezident Hugo Chávez a kandidát na prezidenta Henrique Capriles. Pokud vyhraje Capriles, může se ve vedení státní PDVSA ledacos změnit, včetně podpory Maldonada.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.