Podle Felipeho Massy je velice těžké odhadnout, jak na tom Ferrari bude během následujícího víkendu, kdy se jede VC Velké Británie v Silverstone.
Massa říká, že předpovídat formu je složité. Vzhledem k tomu, že okruh Silverstone je velice rychlý, by na tom však Ferrari mohlo být ve Velké Británii dobře.
"Je složité to odhadnout, především letos," píše Massa na oficiálním webu Scuderie Ferrari. "Silverstone je úplně jiný okruh, než několik předchozích. Musíme být připraveni na všechno a co nejlépe.
Kdo ví, možná bude Silverstone ještě lepší, než bychom mohli očekávat. Ale podívejte se na Valencii, v Q2 bylo třináct vozů v rozmezí tří desetin sekundy. Letos opravdu nemůžete předpovídat nic.
Ale protože naše auto není v rychlých zatáčkách vůbec špatné, věříme, že už v pátek ukážeme sílu F2012."
Právě Massa se v prvních závodech letošní sezony dost trápil. Nyní se ale cítí o dost silnější, a to především díky změnám, které udělal společně s Robem Smedleym, svým závodním inženýrem.
Massa při loňské VC Velké Británie(Foto: Scuderia Ferrari)
"S Robem pracuji už od Nürburgringu 2006. Po takové době přesně ví, co potřebuji. Ví o mém stylu jízdy všechno," líčí Massa.
Obratem však dodává: "Auto se ale každý rok mění. Pneumatiky a další element jsou pořád jiné. Neustále se tedy oba učíme. Letos to například bylo složité. Pak jsme ale změnili přístup k některým věcem a hledání správného nastavení je čím dál tím víc automatizovanou záležitostí. Proto se nyní cítím o dost silnější."
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.