Podle Felipeho Massy je velice těžké odhadnout, jak na tom Ferrari bude během následujícího víkendu, kdy se jede VC Velké Británie v Silverstone.
Massa říká, že předpovídat formu je složité. Vzhledem k tomu, že okruh Silverstone je velice rychlý, by na tom však Ferrari mohlo být ve Velké Británii dobře.
"Je složité to odhadnout, především letos," píše Massa na oficiálním webu Scuderie Ferrari. "Silverstone je úplně jiný okruh, než několik předchozích. Musíme být připraveni na všechno a co nejlépe.
Kdo ví, možná bude Silverstone ještě lepší, než bychom mohli očekávat. Ale podívejte se na Valencii, v Q2 bylo třináct vozů v rozmezí tří desetin sekundy. Letos opravdu nemůžete předpovídat nic.
Ale protože naše auto není v rychlých zatáčkách vůbec špatné, věříme, že už v pátek ukážeme sílu F2012."
Právě Massa se v prvních závodech letošní sezony dost trápil. Nyní se ale cítí o dost silnější, a to především díky změnám, které udělal společně s Robem Smedleym, svým závodním inženýrem.
Massa při loňské VC Velké Británie(Foto: Scuderia Ferrari)
"S Robem pracuji už od Nürburgringu 2006. Po takové době přesně ví, co potřebuji. Ví o mém stylu jízdy všechno," líčí Massa.
Obratem však dodává: "Auto se ale každý rok mění. Pneumatiky a další element jsou pořád jiné. Neustále se tedy oba učíme. Letos to například bylo složité. Pak jsme ale změnili přístup k některým věcem a hledání správného nastavení je čím dál tím víc automatizovanou záležitostí. Proto se nyní cítím o dost silnější."
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.