Bernie Ecclestone zasadil ránu do příprav závodu v New Jersey, který dle jeho pořadatelů nebude chybět v kalendáři Formule 1 pro rok 2013.
Na dotaz, zda se dočkáme připravovaného okruhu naproti New Yorku, odpověděl Ecclestone pro BBC ve Valencii rezolutně: "Ne. Určitě ne!" Město přitom již má podepsanou smlouvu pro hostování velké ceny na příštích deset let počínaje rokem 2013, dokonce již zahájilo stavební úpravy.
"Budeme se na to muset podívat, potřebuji tam zajet a znovu to obhlédnout. Z toho, co jsem zatím viděl a co se děje, si zatím nejsem tak jistý, jako oni. Pokud to dokážou dokončit a potvrdit nám, že to stihnout, pak v kalendáři určitě budou."
Na dotaz, zda má pochybnosti, jestli to stihnou, Ecclestone odpovídá: "Ano. Přesně tak. Myslím, že všichni chtějí, abychom tam jeli. Zdá se, že všichni politikové jsou spokojeni, z tohoto pohledu to podle mě není problém.
Jestli to místo dokončí tak, jak chceme my, pak jsem si jistý, že to tam bude úplně jiné. Nemyslím si ale, že to zvládnou," pokračuje promotér F1.
Zároveň popřel, že by měl kalendář pro rok 2013 obsahovat 23 závodů: "Ne, momentálně ne." I pro příští sezónu jich plánuje 20.
Vettel si projíždí okruh v New Jersey (foto: Red Bull)
Připravovaný městský okruh si po závodu v Kanadě prohlédl v rámci oficiální akce Infiniti i Sebastian Vettel, jeho části si i projel v silničním voze - fotografie najdete zde.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.