Felipemu Massovi se zlepšujícím se vozem roste sebevědomí. Nepochybuje o tom, že má na to, aby se v osmém závodě sezóny stal osmým odlišným vítězem.
Ferrari zrychluje svůj monopost F2012 a Brazilec v něm podává lepší výkony: v Monaku dojel na šestém místě a v Kanadě, kde Ferrari zahodilo svou původní verzi výfuků a nasadilo řešení McLarenu, dojel i po smyku na místě desátém.
"Mnoho jezdců má šanci na vítězství a já bych do této skupiny zařadil i sebe. Pokud se podíváte na to, jaké máme závody a jak se věci se strategiemi a se vším mění, existuje spousta možností," popisuje Massa pro Autosport.
Přestože je letos za své výkony často kritizován a na pódiu stál na posledy ve Velké ceně Koreje 2010, nepochybuje o tom, že dokáže zajet slušný výsledek: "Vždy je příjemnější, když se vám od lidí, kteří ježdění více rozumějí, dostává pozitivních věcí.
Lidé vědí, čeho jsem schopný, a já 100% vím, na co mám, což považuji za pozitivní. Během posledních dvou či tří závodů už pozoruji změny."
Massovi pomáhá i nalezení vlastního vyhovujícího směru v nastavení vozu 2012 spíše než návrat k přístupu jeho týmového kolegy Fernanda Alonsa, jenž ho svými výkony letos jasně předčí: "Mnohem lépe se pracuje na směru, díky němuž získáváte lepší výsledky, takže v tom budeme pokračovat."
Massovi si začíná věřit, ve Valencii se sám zařadil mezi potenciální vítěze (foto: Scuderia Ferrari)
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.