 
            Bývalý výkonný ředitel skupiny Lotus Dany Bahar, který byl novým majitelem vyhozen, si tento krok nechce nechat jen tak líbit.
Bahar měl megalomanské plány, nechvalně však proslul spíše planými sliby, vytvořením zmatků kolem dvou Lotusů ve Formuli 1, tvrdohlavostí, sliby a zanechanými dluhy. Společnost DRB-Hicom, která Group Lotus odkoupila od Protonu, jej nejdříve zbavila pravomocí a před dvěma týdny po finančním auditu ho bez milosti vyhodila.
S tím se však známý manažer smířit nehodlá. Podle švýcarských novin Bilanz se nyní chystá u Londýnského nejvyššího soudu podat žalobu kvůli nezákonnému ukončení své manažerské smlouvy.
Bahar zároveň odmítá nařčení z tunelování a neoprávněnému využívání financí při nákupu tryskových letadel a helikoptér. K této záležitosti se dále odmítá vyjadřovat, případné soudní jednání zatím DRB-Hicom, Group Lotus ani Proton nekomentují.
Plány na ovládnutí automobilového světa Baharovi nevyšly (foto: Lotus Cars)
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.