V roce 2014 vstoupí v platnost nová pravidla motorů formule 1. Nové agregáty by se potom mohly představit i v prototypech Mistrovství světa vytrvalostních závodů.
Odborný časopis Racecar Engineering přinesl zprávu o tom, že výkonná organizace slavného závodu 24 hodin v Le Mans Automobile Club de l'Ouest (ACO) hodlá pro rok 2014 umožnit použití motorů a převodovek F1 do závodních prototypů.Od roku 2014 totiž budou monoposty f1 pohánět šestiválcové turbomotory a mohly by si je najímat soukromé týmy. Případně automobilky, které by útočily na mistrovský titul na obou frontách.Na druhou stranu, nemusíme chodit daleko, abychom zjistili, jaký negativní dopad mohou mít jednotné agregáty monopostů a sportovních vozů. Na přelomu 80. a 90. let minulého století se ve skupině C mistrovství světa vytrvalostních závodů jezdilo s motory F1 a rapidní úbytek diváků způsobil neslavný konec šampionátu. Samozřejmě tatáž technika nebyla jediným elementem pádu desítky let staré série – nicméně určitý vliv na její úpadek měla.Automobilka Renault má k současné situaci vyhraněný názor. „Nemyslím si (že bychom do toho šli),“ tvrdí Jean-Francois Caubet, sportovní ředitel Renaultu F1. Navíc si ještě nemůže být na 100% jistý, že šestiválcové turbomotory se od roku 2014 v F1 skutečně objeví.V nedávné době soukromé stáje projevily obavy z toho, že výzkum a vývoj nových motorů bude mít negativní vliv na konečnou cenu a rapidně tím zvýší rozpočet malých týmů. „Už jednou jsme vývoj odložili, při přechodu ze čtyřválců na šestiválce. Stálo nás to 10 až 15 milionů dolarů. Stejnou částku do vývoje pravděpodobně investovaly i stáje Mercedes a Ferrari. Takže jsme jen tak oknem vyhodili skoro 50 milionů dolarů. Pokud se nové šestiválce ještě o rok odloží, už je nikdy neuvidíme,“ hodnotí Caubet.
Red Bull plánuje požádat Mezinárodní automobilovou federaci (FIA) o výjimku, která by umožnila jednomu z jejich jezdců, jenž ještě nedosáhl věku 18 let, získat superlicenci a účastnit se závodů Formule 1.
Lewis Hamilton po druhém tréninku na Velké ceně Austrálie překvapil fanoušky, když prozradil svou předpověď ohledně pole position.
Generální ředitel F1 Stefano Domenicali zamíří po úvodní Velké ceně Austrálie do Thajska, aby jednal s organizátory, kteří doufají, že se jim podaří uspořádat závod v ulicích hlavního města Bangkoku.
Integrace Carlose Sainze do týmu Williams probíhá hladce. James Vowles, šéf týmu, popisuje Španěla jako „bojovník poslaný z nebe“ díky jeho pracovní morálce, která skvěle zapadá do hodnot týmu.
Juki Cunoda se podělil o překvapivý moment, kdy mu Red Bull oznámil, že prohrál v závodě o post týmového kolegy Maxe Verstappena s Liamem Lawsonem.
Fernando Alonso po úvodních trénincích v Melbourne k Australské Grand Prix 2025 vyjádřil svou frustraci vůči mediálním rozhovorům a rozhodl se zcela vynechat komentáře. Po prvním tréninku, kde skončil na 8. místě, a po druhém, ve kterém klesl na 13. pozici, jasně odmítl jakékoliv rozhovory s novináři.
Mercedes měl v pátečních trénincích na Velkou cenu Austrálie problémy s optimalizací výkonu mezi měkkými a středními pneumatikami, což ovlivnilo jejich kvalifikační simulace.
Lando Norris byl nejrychlejší v prvním tréninku, ale ve druhém ho předstihl Charles Leclerc, zatímco britský jezdec nadále hledá optimální vyvážení vozu. Max Verstappen se potýkal s nedotáčivostí a obsadil až sedmé místo, což potvrzuje, že Red Bull zatím postrádá konkurenceschopné tempo.
Oliver Bearman se omluvil týmu Haas po své nehodě během prvního tréninku na Velké ceně Austrálie, která ho připravila o druhou část pátečního programu. I přes rozsáhlou opravu vozu se mladý britský nováček na trať nevrátil.
Lewis Hamilton má za sebou první dva tréninky na Velkou cenu Austrálie jako jezdec Ferrari. Po slabším výkonu v prvním tréninku se Hamilton v druhém zlepšil a zajel pátý nejlepší čas. Vasseur klade důraz na Hamiltonovu integraci do týmu.
Lewis Hamilton měl náročný debut za Ferrari během Velké ceny Austrálie. Jeho příchod k týmu z Maranella se stal hlavním tématem víkendu na trati v Albert Parku.
Charles Leclerc zajel v druhém pátečním tréninku na Velkou cenu Austrálie nejrychlejší čas, čímž předstihl oba jezdce McLarenu. Trénink byl plný zajímavých momentů, které naznačují vyrovnaný boj a nepředvídatelný vývoj celého víkendu.