Nico Rosberg pro německý Motorsport-Magazin.com mluví o svých dalších cílech pro průběh této sezony a o tom, v čem se ještě Mercedes musí zlepšit.
Kolotoč F1 se příští týden stěhuje do Mugella, kde se budou poprvé po čtyřech letech konat testy v průběhu sezony. Také Mercedes na nich chce vyzkoušet mnoho novinek, jak ostatně Nico pro Motorsport-Magazin potvrdil.
"V nadcházejích závodech budou pořád přicházet nějaká zlepšení, i Mugellu budeme mít nějaké věci." Nico Rosberg se zdá být nejvíce spokojen s aerodynamickým pokrokem. "Vypadá to u nás opravdu dobře, aerodynamika jde dobře kupředu." Podle Němce nejsou vyloženě tratě, na kterých by Mercedes byl rychlý nebo pomalý. "V rychlých zatáčkách máme ale ještě slabiny."
Podle Rosberga však novinky v prvním letošním evropském závodu v Barceloně nebudou mít takový význam jako v předchozích letech. Může za to letošní rozmanitý kalendář F1. "Může se stát, že obrázek z Barcelony nebude tak výmluvný. Momentálně je těžké předpovídat, kdo bude nejrychelejší v kvalifikaci a v závodu."
I když Mercedes mohl slavit svoje první vítězství od roku 1955, tak Nico celou situaci bere spíše opatrně. "Ještě nejsme nejlepším týmem a nemáme úplně nejlepší auto. Stoupáme ale hodně rychle a příštím cílem je další vítězství."
Podle Nica se ještě uvidí, jak se celá věc bude vyvíjet, jeho cíl je ale jasný. Jednou se chce stát mistrem světa. "Jestli to bude letos stačit, to nemůžu říci. Pro nikoho vývoj auta není lehký. Šance, která ani nevypadá vůbec špatně, tu ale je."
McLaren nejenže sesadil Red Bull z trůnu v Poháru konstruktérů, ale teď ještě vyvolal bouři hněvu mezi soupeři těsně před startem nové sezóny.
Napětí ve Ferrari roste. Jak si sedminásobný šampion Lewis Hamilton poradí s mladým rivalem Charlesem Leclercem? Souboj těchto dvou hvězd bude jedním z největších taháků sezóny 2025.
Lewis Hamilton vyráží za historickým osmým titulem, tentokrát v ikonických barvách Ferrari. Rok 2025 by mohl být jeho nejlepší šancí, ale cesta k triumfu nebude bez překážek.
Fanoušci Formule 1 mají jedinečnou příležitost – originální závodní vůz BMW Sauber, s nímž Robert Kubica závodil v sezóně 2009, je nyní v aukci. Cena za tento kousek historie? 390 tisíc eur, a k ještě DPH.
Lando Norris věří, že v roce 2025 bude schopný „bojovat se všemi“ o titul. Britský jezdec se poučil z chyb, které udělal v minulém roce, a je připravený vstoupit do nové sezóny s cílem usilovat o mistrovský titul.
Laura Muellerová se stala historickou postavou ve formuli 1, když byla v úterý jmenována inženýrkou týmu Haas. Jako první žena v této roli se bude podílet na spolupráci s francouzským jezdcem Estebanem Oconem.
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.