Nico Rosberg má za sebou frustrující úvodní podnik letošní sezony, GP Austrálie, se svým W03. Nepodařilo se mu naplnit očekávání, které do vozu všichni, zvlášť po dobrém výkonu na jedno kolo, vkládali.
Němci v závodních podmínkách prostě chyběla rychlost. Podařilo se mu ale držet šesté místo, nicméně v posledním kole zažil kontakt se Sergiem Perezem. To vyústilo v defekt, který ho nakonec srazil až na dvanácté místo v cíli.
"Bylo to trochu těžké a neočekávané. Právě jsme bojovali trochu tvrději a musíme zanalyzovat proč. Auto se na dlouhých výjezdech nechová dobře. Nebyli jsme rychlí a bojovali jsme s tím. Ale ano, naše rychlost na rovinkách byla dobrá," říká Nico Rosberg.
"Byl to dobrý souboj a vše vypadalo docela dobře, mohli jsme být šestí, což by bylo za daných okolností OK. A pak tedy bylo hodně zbytečné, že jsme kolidovali na rovince. Sergio ťukl moje zadní kolo a já dostal defekt. Bohužel pro nás to nebyl tak dobrý den, takže to byl trochu krok zpět oproti sobotě, kdy jsme byli rychlí."
Nica Rosberga však překvapilo, když mu bylo oznámeno, že Sergio Perez z nehody viní ho. "Stěžoval si na mě? Tak to možná nebyla ničí chyba, protože já si také myslel, že by byl šílený! Možná to byl prostě závodní incident, musíme se na to podívat na videu. Byl to velmi nešťastný incident."
Nico je však přesvědčen, že se věci zlepší: "Jsem přesvědčen, že jsme se z tohoto mohli poučit, určitě se posunout dopředu a v dalších závodech se zlepšit. Samozřejmě to mohlo být mnohem lepší."
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.