Podle Nica Rosberga nové předpisy týkající se výfuků nijak nepoškodí postavení Red Bullu ve světě F1. Nicméně i Mercedes by se měl dostat na vzestupnou tendenci výkonnosti.
Již brzy bude celé to čekání pryč, jelikož za nedlouho začínají zimní testy. Konkurence si už samozřejmě brousí nože a dokončuje poslení úpravy na jednotlivých vozech. To vše za účelem sesazení Red Bullu z mistrovského trůnu. Což je těžký úkol, protože tým kolem Sebastiana Vettela na nejvyšší pozici trůní již druhým rokem.
Pro Nica Rosberga, který se s novým monopostem Mercedesu sveze až na druhém letošním testu, je to jasné: Zákaz foukání výfukových plynů na difuzory, což byla jedna z dominant Red Bullu, jeho výkonnost nijak extra neomezí.
"Je jedno, jak budou nová pravidla vypadat, Red Bull bude i tak silný. Mají schopnosti a strukturu k tomu, aby za každých okolností získali ze situace to nejlepší," řekl Nico Rosberg pro Auto motor und sport.
Mercedes vloni udělal určité organizační změny a jeho struktura je tak také posílena. "S Bobem Bellem, Geoffem Willisem a Aldem Costou máme v týmu tři nové špičkové lidi. Myslím také, že Ross Brawn je stále velmi silným. Jeho ambice jsou vysoké. Ví, co potřebujeme, abychom se stali top týmem."
Nico Rosberg v Mercedesu MGP W02 (foto: Mercedes GP)
To, že Mercedes doposud vždy zůstal za očekáváním, není podle Rosberga problémem personálu. "Máme velmi zkušené lidi, kteří se spolu ještě nedostatečně sžili, ale každý z nich je na dobrém místě. Proces [sžívání] právě probíhá."
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.