Lewis Hamilton podle svého otce Anthonyho potřebuje ze strany svého managementu - společnosti XIX Entertainment - větší podporu. Vyjadřuje se také ke včerejší kolizi svého syna s Felipem Massou.
“Jeho management musí dělat více," stěžuje si novinářům z BBC Anthony. Potřebuje snad Lewis jiného manažera? "Když se rozhlédnu po paddocku, každý pilot, který má svého manažera, je s ním zde [v Singapuru] přítomný a je součástí pilotova života."
Nikdo z Hamiltonova managementu, který se stará také například o fotbalistu Davida Beckhama či tenistu Andyho Murraye, do Singapuru nedorazil, ale Lewis je s ním spokojený. Jeho otec byl zvyklý jezdit se synem na závody, než se loni v březnu kvůli vzájemným neshodám rozešli. Dnes létá s piltoem Force Indie Paulem di Restou, kterého zastupuje.
Šéf McLarenu Martin Whitmarsh na dotaz, zda by svému jezdci neměli poskytnout více podpory, odpověděl: "Lewisovi se od týmu dostává velké lásky. Znám ho od doby, kdy mu bylo 11 let, mezi námi a dalšími členy týmu vzniklo citové poutu. Tento rok určitě nebyl pro Lewise Hamiltona jednoduchý. Dostane se z toho, zbývá pět závodů a on se je pokusí vyhrát a příští rok se pokusí vyhrát šampionát."
Jak viděl Anthony Hamilton včerejší kolizi Lewise s Massou? "Byla to skutečně chyba. Nemyslím si, že by to byl záměr nebo že by s tím byl nějaký problém. Hodně na to tlačil, snažil se dohnat svou průběžnou ztrátu. Myslím, že na to doplatil."
"Je podle mě nešťastné, že za to dostal trest, což je typické, dostal by ho stejně, nebo ne? Když se podíváte na opakovaný záznam, zablokoval brzdy při zatáčení a zkrátka se dotkl Massova auta. Nezatočil volantem do něj s tím, že by si řekl: 'Teď do tebe vrazím a způsobím ti defekt.' Tak to neudělal. Myslím, že by měla převládat trocha zdravého rozumu," dodává Hamilton starší.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.