Lewis Hamilton podle svého otce Anthonyho potřebuje ze strany svého managementu - společnosti XIX Entertainment - větší podporu. Vyjadřuje se také ke včerejší kolizi svého syna s Felipem Massou.
“Jeho management musí dělat více," stěžuje si novinářům z BBC Anthony. Potřebuje snad Lewis jiného manažera? "Když se rozhlédnu po paddocku, každý pilot, který má svého manažera, je s ním zde [v Singapuru] přítomný a je součástí pilotova života."
Nikdo z Hamiltonova managementu, který se stará také například o fotbalistu Davida Beckhama či tenistu Andyho Murraye, do Singapuru nedorazil, ale Lewis je s ním spokojený. Jeho otec byl zvyklý jezdit se synem na závody, než se loni v březnu kvůli vzájemným neshodám rozešli. Dnes létá s piltoem Force Indie Paulem di Restou, kterého zastupuje.
Šéf McLarenu Martin Whitmarsh na dotaz, zda by svému jezdci neměli poskytnout více podpory, odpověděl: "Lewisovi se od týmu dostává velké lásky. Znám ho od doby, kdy mu bylo 11 let, mezi námi a dalšími členy týmu vzniklo citové poutu. Tento rok určitě nebyl pro Lewise Hamiltona jednoduchý. Dostane se z toho, zbývá pět závodů a on se je pokusí vyhrát a příští rok se pokusí vyhrát šampionát."
Jak viděl Anthony Hamilton včerejší kolizi Lewise s Massou? "Byla to skutečně chyba. Nemyslím si, že by to byl záměr nebo že by s tím byl nějaký problém. Hodně na to tlačil, snažil se dohnat svou průběžnou ztrátu. Myslím, že na to doplatil."
"Je podle mě nešťastné, že za to dostal trest, což je typické, dostal by ho stejně, nebo ne? Když se podíváte na opakovaný záznam, zablokoval brzdy při zatáčení a zkrátka se dotkl Massova auta. Nezatočil volantem do něj s tím, že by si řekl: 'Teď do tebe vrazím a způsobím ti defekt.' Tak to neudělal. Myslím, že by měla převládat trocha zdravého rozumu," dodává Hamilton starší.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.