Lewis Hamilton podle svého otce Anthonyho potřebuje ze strany svého managementu - společnosti XIX Entertainment - větší podporu. Vyjadřuje se také ke včerejší kolizi svého syna s Felipem Massou.
“Jeho management musí dělat více," stěžuje si novinářům z BBC Anthony. Potřebuje snad Lewis jiného manažera? "Když se rozhlédnu po paddocku, každý pilot, který má svého manažera, je s ním zde [v Singapuru] přítomný a je součástí pilotova života."
Nikdo z Hamiltonova managementu, který se stará také například o fotbalistu Davida Beckhama či tenistu Andyho Murraye, do Singapuru nedorazil, ale Lewis je s ním spokojený. Jeho otec byl zvyklý jezdit se synem na závody, než se loni v březnu kvůli vzájemným neshodám rozešli. Dnes létá s piltoem Force Indie Paulem di Restou, kterého zastupuje.
Šéf McLarenu Martin Whitmarsh na dotaz, zda by svému jezdci neměli poskytnout více podpory, odpověděl: "Lewisovi se od týmu dostává velké lásky. Znám ho od doby, kdy mu bylo 11 let, mezi námi a dalšími členy týmu vzniklo citové poutu. Tento rok určitě nebyl pro Lewise Hamiltona jednoduchý. Dostane se z toho, zbývá pět závodů a on se je pokusí vyhrát a příští rok se pokusí vyhrát šampionát."
Jak viděl Anthony Hamilton včerejší kolizi Lewise s Massou? "Byla to skutečně chyba. Nemyslím si, že by to byl záměr nebo že by s tím byl nějaký problém. Hodně na to tlačil, snažil se dohnat svou průběžnou ztrátu. Myslím, že na to doplatil."
"Je podle mě nešťastné, že za to dostal trest, což je typické, dostal by ho stejně, nebo ne? Když se podíváte na opakovaný záznam, zablokoval brzdy při zatáčení a zkrátka se dotkl Massova auta. Nezatočil volantem do něj s tím, že by si řekl: 'Teď do tebe vrazím a způsobím ti defekt.' Tak to neudělal. Myslím, že by měla převládat trocha zdravého rozumu," dodává Hamilton starší.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.