I přes špatné sportovní výsledky se Williams opět začal poohlížet po nových potenciálních sponzorech.
Britský Williams teď prochází jeho největší krizí (podle dosahovaných výsledků). Aby si zajistil lepší budget pro příští sezonu, tak se začal i přes svůj nedávný vstup na burzu poohlížet po nových sponzorech, což v první polovině roku 2011 nedělal. Adam Parr to dal za úkol svému marketingovému týmu.
"Naše výsledky na trati byly tak špatné, že by nějaká jednání se sponzory stejně nic nepřinesla. Jestli jsou teď nějací potenciální sponzoři? Pokud jste tam, kde jsme byli my, tak si musíte s každým vážně sednout a pobavit se o budoucnosti. V tom byla moje filozofie trochu odlišná," říká předseda představenstva Williamsu.
"Řekl jsem Dominicu Reillymu z marketingového oddělení, aby trochu přibrzdil a řekl jsem mu: 'Pořád máme dobré kontakty, ale nemá cenu se do něčeho hrnout, když nemáme jasný plán pro budoucnost. Přítomnost je něco úplně jiného než naše budoucnost.'
Teď již máme technickou skupinu dobrou pro naši budoucnost. Máme také partnerství s Renaultem a Jaguárem. Brzy snad přijdou i lepší výsledky," pokračuje Parr.
Adam Parr se teď snaží sehnat nové sponzory...
"To byl předpoklad pro to, abych řekl: 'OK, teď to pojďme zkusit znovu!' Teď vedeme nějaká jednání a jsem přesvědčen, že pro příští rok seženeme nějaké výborné partnery," uzavřel Adam Parr. První z nich byl již v podstatě prezentován, když Williams bude od roku 2012 jezdit s motory Renault, se kterými slavil velké úspěchy v 90. letech.
Sedminásobný mistr světa byl vyřazen už v Q2, zatímco jeho týmový kolega Charles Leclerc vybojoval pole position. Tento nečekaný výsledek ukazuje, jak proměnlivá může být forma v závodech Formule 1.
Charles Leclerc nečekaně ovládl kvalifikaci na Velkou cenu Maďarska a získal pole position před vedoucím jezdcem šampionátu Oscarem Piastrim. Piastri v Q3 bojoval s nepříznivými podmínkami, které podle něj způsobil náhlý vítr, jež mu zkomplikoval optimální průjezd zatáčkami a zmařil šanci na první místo.
McLaren měl našlápnuto k pole position, ale Charles Leclerc překvapil a uzmul první místo pro Ferrari. Předvedl skvělé kolo právě ve chvíli, kdy to bylo nejvíce potřeba.
Laurent Mekies přiznal, že Racing Bulls se celý víkend potýkají s nedostatkem přilnavosti a špatným vyvážením vozu RB21. Podle něj se tým trápil ve všech trénincích a najít správné nastavení bylo velmi obtížné.
Předseda Ferrari John Elkann potvrdil svou důvěru ve šéfa týmu Freda Vasseura. Podpora přichází ve chvíli, kdy se tým snaží stabilizovat výkonnost a pokračovat v dlouhodobém růstu.
McLaren před kvalifikací jasně ukázal svou sílu, když v posledním tréninku dominoval a vytvořil si pohodlný náskok. Tento výkon naznačuje, že tým je připraven zaútočit na přední pozice při sobotním měření sil.
Lewis Hamilton zaostal v tréninku na Hungaroringu za týmovým kolegou Charlesem Leclercem. Brit ztrácel tempo a hledal optimální nastavení monopostu.
Charles Leclerc prohlásil, že závodění za Ferrari má pro něj větší hodnotu než titul s jiným týmem. Svou loajalitu k italské stáji označil za hlubší než samotné výsledky.
Lando Norris potvrdil rostoucí formu McLarenu a ovládl druhý volný trénink na Hungaroringu. Britský pilot byl na technickém okruhu u Budapešti nejrychlejší a naznačil, že oranžoví budou i tento víkend patřit mezi hlavní favority.
Roman Staněk získal v Budapešti svou první pole position ve Formuli 2 díky skvělému kolu v čase 1:28.779. Český jezdec porazil týmového kolegu Fornaroliho a odstartuje nedělní hlavní závod z první příčky.
Helmut Marko připustil, že Max Verstappen by mohl v příští sezóně přehodnotit své setrvání v Red Bullu, pokud se změní okolnosti v týmu. Zároveň zpochybnil atraktivitu Mercedesu jako případné alternativy pro trojnásobného šampiona.
Mercedes před maďarskou GP představil klíčovou úpravu vozu W16, která by měla pomoci zejména Kimi Antonellimu. Andrew Shovlin věří, že tato změna zlepší výkon vozu na náročném Hungaroringu.