Lewis Hamilton odhalil, proč jednal s Red Bullem o svém přestupu z McLarenu. Nelíbí se mu množství sponzorských aktivit, kterými je u svého týmu zahlcen.
"Musíte dělat změny. Až budu podepisovat smlouvu s McLarenem, budou šokováni tím, kolik dní mě budou moci využívat. Budu dělat mnohem méně. Určitě nebudu k dispozici po celou dobu před velkou cenou v Silverstone, to je jasné. V budoucnu budu mít na přípravu před závodem k dispozici minimálně pět dní," odhaluje pro britský Guardian Hamilton věc, která ho u současného zaměstnavatele štve.
"Po minulém závodu jsem měl jeden či dva dny volno a jsem si jistý, že když se rozhlédnete po paddocku, nenajdete mnoho jiných pilotů, kteří by toho v uplynulých dvou týdnech udělali tolik, co já. Ale hlavně, že jsou sponzoři spokojeni," pokračuje ironicky pilot McLarenu.
"Už se nemůžu dočkat, těším se na přestávku. Ještě jsem se nerozhodl, kam pojedu nebo co budu dělat. Ale je příjemné vědět, že se to blíží." Na dotaz, zda se 26letý pilot někdy necítí jako třicátník, odpověděl: "Cítím se starším." Hrozí Hamiltonovi snad syndrom vyhoření? "Rozhodně ano."
Lewis naštval svého zaměstnavatele minulý měsíc v Kanadě, kde si to v paddocku namířil do motorhomu Red Bull, aby si s Christianem Hornerem pohovořil o možnostech svého přestupu. McLaren však své piloty platí za práci pro sponzory docela slušně a Hamilton si během svého pětiletého kontraktu vydělá 75 milionů liber (téměř 2 miliardy Kč).
Jeho týmový kolega Jenson Button k tomu uvedl: "Mohu jen potvrdit Lewisovy dojmy, je toho opravdu hodně. Jedná se však o Velkou cenu Británie, takže to bude představovat pro nás ten nejrušnější týden."
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.