Nigel Mansell a Jacques Villeneuve, dva bývalí mistři světa F1 varují Lewise Hamiltona, aby se nenechal zlákat vidinou přestupu k Red Bullu a zůstal u McLarenu.
Na otázku, zda by se na Hamiltonově místě nechal zlákat k přestupu, Mansell odpověděl: "Napřed by mi tu smlouvu musel někdo nabídnout.
Ale podle mě má Lewis u McLarenu skvělou kariéru, tým staví na něm, takže by toho měl využít. Je v podobné situaci jako kdysi Michael Schumacher u Ferrari, vše se točí kolem něj. Já osobně bych zůstal s McLarenem a lidmi, kteří mě podporují. Pokud by změnil tým, byla by to velká chyba."
Pozadu nezůstal ani Jacques Villeneuve, mistr světa z roku 1997. Sám má podobnou zkušenost, poté, co v roce 1998 opustil Williams, kde získal titul a byl jedničkou, už nikdy nevyhrál závod.
"Proč by do Red Bullu chodil? V McLarenu ho podporují, milují ho, starají se o jeho kariéru. Měl by jim být vděčný. Nemá právo se na ně za cokoli zlobit. Bez nich by nikdy nezávodil, starali se o něj už od nejnižších kategorií.
Řeči o přestupu však mohou zvednout vaši cenu, ale mělo by to být v době, kdy jsou v top týmech místa obsazena."
Jacques Villeneuve
Oba bývalí šampioni také okomentovali Hamiltonův styl jízdy a shodují se na tom, že by měl trochu ubrat: "Vypadalo to, že se loni zklidnil, ale stále si zachovával agresivní styl jízdy. Zdálo se, že více přemýšlel, letos však zapomněl mozek doma," říká Villeneuve. "Je super agresivní, je zábava ho sledovat. Ostatní předjíždí jen s DRS a to je nuda. Měl by ale více přemýšlet, protože nejezdí chytře."
Jeho styl se líbí i Mansellovi. "Lewis je závodník a bojovník, jen by neměl vyřadit tolik soupeřů, když je předjíždí. Měl by jim dát více místa a nepokoušet se o předjetí tam, kde to není možné."
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.