Prezident Ferrari, Luca di Montezemolo, nechce o nějakém odepisování sezony ani slyšet. Red Bull má sice před ostatními velký náskok, Ferrari se však vzdávat nebude.
V letošní sezoně Ferrari ještě nevyhrálo, nejlepším výsledkem bylo druhé místo Fernanda Alonsa ve Velké ceně Evropy. Za námi je osm závodů a Španěl ztrácí na Vettela 99 bodů, v Poháru konstruktérů ztrácí Ferrari na Red Bull 166 bodů. Podle Montezemola však Ferrari musí stále tlačit, zkusit vyhrát pár závodů a zmenšit mezeru mezi sebou a svými soupeři.
"V několika minulých dnech jsem o tom mluvil se Stefanem Domenicalim a inženýry," říká prezident Ferrari. "Pracujeme na vývoji a od prvních závodů opravdu pozorujeme dost změn. Přičinila se o to i změna našeho přístupu k vývoji."
"Vím, že situace v obou šampionátech pro nás není nejlepší, ale nesmíme se vzdát. Ferrari musí pořád bojovat o vítězství. Začali jsme také mluvit o voze pro rok 2012, ale to je v této fázi roku normální. Mám v Domenicaliho a jeho tým důvěru a jsem přesvědčen, že se jejich práce projeví."
Ferrari boj o vítězství nikdy nevzdá
Dále Di Montezemolo řekl, že je spokojen jak se show, kterou letos F1 nabízí, tak s pneumatikami Pirelli. "Pro Formuli 1 to byl pozitivní start sezony. Závody jsou nepředvidatelné, plné předjíždění, zajímavé pro diváky, a to jak pro ty na tribunách, tak i pro ty u televizních obrazovek. Věřím, že všechna očekávání byla naplněna.
Tímto bych chtěl pogratulovat Pirelli k úspěšnému návratu do F1. Upřímně, nejsem tím překvapen, máme s Pirelli dobré vztahy a známe se dlouho, dodávali nám pneumatiky na naše silniční vozy."
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.