Lewis Hamilton řekl, že než v zítřejší VC Evropy ve Valencii někoho předjede, tak si to radši dvakrát rozmyslí. I když druhou větou Brit slibuje, že bude stále agresivní.
Jezdec McLarenu byl v posledních dvou závodech v Monaku a Kanadě zapleten v incidentech s jezdci z jiných týmů. V Montrealu dokonce kolidoval se svým týmovým kolegou Jensonem Buttonem. Po dnešní kvalifikaci Hamilton řekl, že neplánuje být méně agresivním, ale připustil, že před přejížděcími manévry bude více rozvážný.
Na otázku, zda-li bude zítra více opatrný, Hamilton odpověděl: "Rád bych řekl, že ne. Nemyslím si, že budu, když přijde šance. Samozřejmě chci dojet pro tým, to je ten klíč. Myslím, že vždy zůstanu tak agresivním, jakým jsem. Ale místo toho, abych o tom myslel jednou, tak by člověk měl radši myslet dvakrát. Pokud to znamená, že bych byl více opatrný, tak to tak je. Ale když uvidím šanci, tak zaútočím a zkusím předjet."
Brit, který je dobře známý svým agresivním stylem jízdy, řekl, že si nemyslím, že by za většinu nehod mohl: "Věci se stávájí z určitých důvodů. Pochopitelně si celé situace znovu projdete a podívate se, jestli jste udělali správné rozhodnutí nebo ne. Ale to je život, stalo se to teď ve dvou závodech, snad se to už nebude opakovat. Nevím, proč byly předchozí předjížděcí manévry mnohem čistčí a jednodušší. Je možné, že jezdci dávají teď do soubojů více, než dávali dříve."
Lewisův šéf Martin Whitmarsh nemá žádné námitky ke způsobu, jakým Lewis jezdí: "Nemám žádný problém s tím, jak Lewis závodí. Je přirozeně agresivní, rozený závodník. Chce prostě závodit za každou cenu. Z těch incidentů se poučí. Nemyslím si, že by bylo zapotřebí, abych mu něco říkal já, je to dospělý závodník."
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.