VC Francie se jela naposledy v roce 2008, poté z finančních důvodů zmizela z kalendáře. Francouzi by však uvítali návrat královny motorsportu do své země. Byla proto vytvořena speciální skupina, která bude na návratu VC Francie pracovat.
Speciální pracovní skupinu, která má za úkol vrátit do kalendáře F1 Velkou cenu Francie, vytvořil francouzský premiér Francois Fillon. Ve skupině je i ředitel okruhu Paula Ricarda, Gerard Neveu. Na tomto okruhu se mezi lety 1971 - 1990 konalo 14 závodů F1 a pokud se F1 do Francie skutečně vrátí, tak pravděpodobně sem.
Jelikož je okruh dobře vybaven, mohla by se VC Francie obnovit již v roce 2013. Bude také záležet hlavně na penězích, právě na nich totiž ztroskotaly všechny plány na obnovu závodu během posledních tří let. Závod v Magny-Course se musel pořádání vzdát po roce 2008, kvůli velkým finančním ztrátám.
VC Francie 1985 na okruhu Paula Ricarda
"Skutečně byl vytvořen tým, který má vytvořit návrh na obnovení Velké ceny Francie," řekl Fillon, který se mimochodem narodil v Le Mans, které je automobilovými závody proslulé. Sám má k motorsportu velmi kladný vztah a rád si ho vyzkouší na vlastní kůži. Zúčastnil se mj. i závod Le Mans Legend. Kromě Neveua je ve skupině ještě šéf stáje Lotus Renault GP, Eric Boullier, a bývalý ministr francouzské vlády Gilles Dufeigneaux.
Jelikož je kalendář přeplněn již nyní, připouští Fillon možnost, že by Francie sdílela své místo v kalendáři s Belgií.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.