VC Francie se jela naposledy v roce 2008, poté z finančních důvodů zmizela z kalendáře. Francouzi by však uvítali návrat královny motorsportu do své země. Byla proto vytvořena speciální skupina, která bude na návratu VC Francie pracovat.
Speciální pracovní skupinu, která má za úkol vrátit do kalendáře F1 Velkou cenu Francie, vytvořil francouzský premiér Francois Fillon. Ve skupině je i ředitel okruhu Paula Ricarda, Gerard Neveu. Na tomto okruhu se mezi lety 1971 - 1990 konalo 14 závodů F1 a pokud se F1 do Francie skutečně vrátí, tak pravděpodobně sem.
Jelikož je okruh dobře vybaven, mohla by se VC Francie obnovit již v roce 2013. Bude také záležet hlavně na penězích, právě na nich totiž ztroskotaly všechny plány na obnovu závodu během posledních tří let. Závod v Magny-Course se musel pořádání vzdát po roce 2008, kvůli velkým finančním ztrátám.
VC Francie 1985 na okruhu Paula Ricarda
"Skutečně byl vytvořen tým, který má vytvořit návrh na obnovení Velké ceny Francie," řekl Fillon, který se mimochodem narodil v Le Mans, které je automobilovými závody proslulé. Sám má k motorsportu velmi kladný vztah a rád si ho vyzkouší na vlastní kůži. Zúčastnil se mj. i závod Le Mans Legend. Kromě Neveua je ve skupině ještě šéf stáje Lotus Renault GP, Eric Boullier, a bývalý ministr francouzské vlády Gilles Dufeigneaux.
Jelikož je kalendář přeplněn již nyní, připouští Fillon možnost, že by Francie sdílela své místo v kalendáři s Belgií.
Fernando Alonso pochválil nováčka Gabriela Bortoleta z týmu Kick Sauber za jeho první body ve Formuli 1 v Rakousku. Oba se utkali v atraktivním souboji v závěru závodu ve Spielbergu.
Ferrari čelí zásadnímu problému s nastavením světlé výšky monopostu SF-25. Tým proto instruoval oba své jezdce, Lewise Hamiltona i Charlese Leclerca, aby během závodu praktikovali „lift and coast“, tedy zvednutí nohy z plynu a brzdění bez motoru, aby snížili zatížení a pomohli situaci zvládnout.
Před blížící se výjimečnou Velkou cenou Velké Británie se významná část komunity Formule 1 sešla s britským premiérem. Setkání poskytlo příležitost zdůraznit důležitost tohoto prestižního závodu a podpořit dlouhodobý vztah mezi F1 a Spojeným královstvím.
McLaren představuje na Velkou cenu Velké Británie speciální chromové zbarvení „Legacy at Speed“, vytvořenou ve spolupráci s Google Chrome, která spojuje historii týmu s novými fanoušky.
George Russellovi končí smlouva u Mercedesu na konci sezony. Stále silnější spekulace naznačují, že by ho mohl nahradit Max Verstappen, pokud opustí Red Bull.
Max Verstappen odstoupil z Velké ceny Rakouska už v prvním kole po kolizi s nováčkem Antonellim. Místo aby šel za novináři a k týmu, sledoval raději 24hodinovku ve Spa, kde jeho tým vyhrál třídu Gold Cup.
Yuki Tsunoda zaznamenal v Rakousku svůj nejhorší závod, kdy ho výrazně zpomalila degradace pneumatik a nedokázal najít příčinu propadu. Tým Red Bull i Christian Horner varují, že je potřeba rychle situaci řešit kvůli velkému rozdílu v tempu oproti Verstappenovi.
Ačkoliv má Max Verstappen platný kontrakt s Red Bullem až do roku 2028, jeho jméno se v souvislosti s Mercedesem objevuje stále častěji. Opakované náznaky i zákulisní debaty znovu rozdmýchaly otázku, zda by čtyřnásobný šampion mohl změnit barvy dříve, než by kdokoli čekal.
Lewis Hamilton usiluje o rekordní osmý titul mistra světa. Podle Bernieho Ecclestona však nemá v letošní sezóně příliš velké šance.
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.