Prezident Ferrari, Luca di Montezemolo, řekl, že maranellská stáj se nebrání myšlence založit od roku 2013 nový šampionát. Reaguje tak na zájem společnosti News Corporation o vstup do tohoto sportu.
V rozhovoru pro CNN Di Montezemolo řekl, že možnost založení nového šampionátu opravdu existuje. Může ale dojít i k obnovení spolupráce s Berniem Ecclestonem a CVC, současnými majiteli F1.
"Musíme přemýšlet pragmaticky," řekl Di Montezemolo. "Po sezoně 2012 už nebudeme vázání Concordskou dohodou. Společnost CVC nebude vlastnit nic. Máme tu tedy tři varianty. Buď se dohodneme na nové smlouvě, nebo to uděláme jako američtí basketbalisté, kteří založili NBA a sami si organizují prodej televizních práv atd. A nebo si prostě najdeme nového partnera. To už bude záležet na týmech. Je důležité mít více alternativ."
Di Montezemolo následně využil situace k tomu, aby si postěžoval na pravidla: "S umělými prvky jsme zašli moc daleko. Je to stejné, jako kdyby někdo nutil fotbalisty, aby v dešti hráli v teniskách. A co se týče zastávek v boxech, už je toho moc. Chci vidět soupeření na trati, ne v boxech! V posledním závodě bylo 80 zastávek v boxech. Orientaci ztrácí jak diváci, tak piloti samotní, vyjedou na trať, ale neví, na jaké pozici jsou.
Dalším problémem je příliš mnoho ovládacích prvků. Pilot se v případě, kdy smí použít DRS, soustředí na zmáčknutí tlačítka, ne na předjetí. To už je opravdu moc. Proto se Ferrari bude snažit prosadit omezení takových prvků, aby se nezacházelo moc daleko."
Podle prezidenta Ferrari je také potřeba zlepšit propagaci F1: "Musíme investovat v USA. Také musíme zajistit, aby se F1 dala sledovat pomocí moderních technologií, na Internetu, iPadech... To je velmi důležité. Čekají nás závody v Rusku a Indii, díky Berniemu se F1 stala celosvětovým sportem a proto je lepší propagace velice důležitým krokem."
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.
Helmut Marko po dvaceti letech končí ve své poradní roli u týmů Red Bull. Jeho odchod zasahuje i okruh lidí kolem Maxe Verstappena, který ho dříve označil za „druhého otce“.
Carlos Sainz po závodě vyzdvihl úspěch svého bývalého parťáka Landa Norrise a ocenil nejen jeho rychlost, ale i cestu, kterou si k prvnímu titulu mistra světa vyšlapal.
Odcházející jezdec Red Bullu Yuki Tsunoda obdržel jeden trestný bod na svou superlicenci za incident během závodu v Abú Zabí, potvrdila FIA.
Lewis Hamilton plánuje po náročné sezoně F1 2025 během zimní přestávky úplně vypnout a odpočinout si od závodění i mediálních povinností.
Poté, co Lando Norris získal titul mistra světa F1 pro rok 2025, Oscar Piastri uvedl, že nečeká žádnou změnu v jejich vzájemné dynamice. Podle něj zůstane vztah mezi jezdci McLarenu stejný jako dosud.
Max Verstappen vyhrál závod v Abú Zabí, ale největší triumf víkendu patřil Landu Norrisovi. Britský jezdec se totiž stal novým mistrem světa a vstoupil do elitního klubu šampionů F1.
Max Verstappen potvrdil své kvality i v samotném závěru sezóny. Na okruhu Yas Marina získal už osmou pole position roku 2025 a vstoupí tak do rozhodující Velké ceny Abú Zabí z nejlepší možné startovní pozice.