Čtyři týmy ze startovního pole Formule 1 využívají inovativní metodu pro ovládání systému pro rekuperaci kinetické energie (KERS) - silnější tlak na plynový pedál (kickdown).
Piloti některých týmů dle Auto Motor und Sportu musí pro aktivaci KERSu pouze vyvinout dodatečný tlak na pedál - o něco silnější než je obvykle třeba pro plný plyn. V praxi to potom znamená, že pilot, který chce aktivovat KERS, nemusí udělat nic jiného, než jen tvrději přišlápnout pravou nohou pedál.
Nick Heidfeld se pochlubil, že s touto metodou pro ovládání KERSu u Renaultu přišel on - pro něj to ostatně nebylo žádnou novinkou: "S nápadem na využívání kickdownu jsem přišel ještě tehdy, když jsme měli kontrolu trakce. Používali jsme to u BMW."
Další chytrou inovací je ovládání zadního křídla (DRS) u Mercedesu - rovněž nohou, tentokrát levou. Když Michael Schumacher či Nico Rosberg přesunou chodidlo na třetí pedál, vlevo od brzdy, dojde k přenastavení horní klapky zadního křídla. Když potřebují prudce zpomalit, přesunou ji na brzdový pedál, přičemž se DRS deaktivuje o zlomek vteřiny dříve, než naplno sešlápnou brzdu.
Mercedes potvrdil, že i pro sezónu 2026 zůstanou v týmu George Russell a Kimi Antonelli, přičemž Russell zároveň poskytl bližší informace o podmínkách své nové smlouvy.
Max Verstappen se vyjádřil k aktuální debatě kolem interního přístupu McLarenu a naznačil, že tým si současnou situaci do jisté míry způsobil sám.
Většina týmů Formule 1 představila pro Grand Prix USA speciální lakování, která slibují vizuálně atraktivní podívanou.
Ve středu se v Londýně nečekaně setkali tři nejvlivnější osobnosti F1, což vzbudilo pozornost a překvapení mezi fanoušky i odborníky motorsportu.
Mercedes po několika měsících spekulací konečně oznámil, kdo bude tvořit jejich jezdeckou dvojici v revolučním roce 2026.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.