Nico Rosberg, pilot stáje Mercedes, si myslí, že tým je dobře připraven na start sezony, i když to tak během testů nevypadalo. V Barceloně se ale tým zlepšil.
Mercedes se rozhodl nasadit všechna podstatná vylepšení pro svůj MGP W02 až během posledních testů v Barceloně a je nutno přiznat, že po nasazení nového difuzoru, výfuků, vylepšené karoserie a předního křídla, vůz skutečně zrychlil. Poslední dva testovací dny na katalánském okruhu jasně dominovala německá stáj.
"Tým udělal oproti minulým testům velký pokrok," řekl Rosberg po sobotních testech. "Ještě sice nejsme tam, kde bychom chtěli být, na titul to nejspíš zatím nebude, ale věci se ubírají správným směrem."
Nico Rosberg během včerejších testů ve voze MGP W02
"I když jsme nikdy neočekávali, že bychom byli hned v prvních testech nejrychlejší, byla tato zima pro Mercedes obtížná. Nicméně, bylo skvělé pozorovat, jak se tým dokázal zlepšit. Narozdíl od loňského vozu, kdy prostě někdy něco nefungovalo tak, jak by mělo, se letošní vůz zdá být absolutně v pořádku a připraven na sezonu."
I když na to, že by poráželi Red Bull, si nejspíše v Mercedesu mohou nechat zajít chuť, Rosberg si myslí, že oproti loňsku se Mercedes hodně zlepší.
"Na to, abychom pravidelně proháněli špičku startovního pole to asi nebude, ale kdo ví, třeba se mýlím. Hlavní je, že to vypadá, že se oproti minulému roku zlepšíme."
Michael Schumacher během pátečních testů s aktivovaným zadním nastavitelným křídlem
McLaren nejenže sesadil Red Bull z trůnu v Poháru konstruktérů, ale teď ještě vyvolal bouři hněvu mezi soupeři těsně před startem nové sezóny.
Napětí ve Ferrari roste. Jak si sedminásobný šampion Lewis Hamilton poradí s mladým rivalem Charlesem Leclercem? Souboj těchto dvou hvězd bude jedním z největších taháků sezóny 2025.
Lewis Hamilton vyráží za historickým osmým titulem, tentokrát v ikonických barvách Ferrari. Rok 2025 by mohl být jeho nejlepší šancí, ale cesta k triumfu nebude bez překážek.
Fanoušci Formule 1 mají jedinečnou příležitost – originální závodní vůz BMW Sauber, s nímž Robert Kubica závodil v sezóně 2009, je nyní v aukci. Cena za tento kousek historie? 390 tisíc eur, a k ještě DPH.
Lando Norris věří, že v roce 2025 bude schopný „bojovat se všemi“ o titul. Britský jezdec se poučil z chyb, které udělal v minulém roce, a je připravený vstoupit do nové sezóny s cílem usilovat o mistrovský titul.
Laura Muellerová se stala historickou postavou ve formuli 1, když byla v úterý jmenována inženýrkou týmu Haas. Jako první žena v této roli se bude podílet na spolupráci s francouzským jezdcem Estebanem Oconem.
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.