Majitel společnosti Genii Gerard Lopez, jenž aktuálně vlastní stáj F1 nadále startující pod značkou Renault připustil, že jsou finanční náklady týmu větší než plánoval, ale s plněním vytyčených cílů panuje spokojenost a o vstupu automobilky zpět do týmu není potřeba uvažovat.
„Co se týče financí, jsme na tom asi tak, jak jsme si plánovali, ale trochu jsme překročili výdaje. Rozhodli jsme se však pro tuto cestu a zatím nám to ve všech směrech vychází,“ cituje Autosport Lopeze.
Letošní monopost stáje nebyl v úvodu sezony příliš konkurenceschopným, ale postupně zrychloval a později dokázal Robert Kubica konkurovat i pilotům předních týmů. Téměř každý závod mají připravená menší či větší zlepšení. Jen F-kanál připravovali ve dvou odlišných verzích.
„Přestože jsme získali několik pódiových umístění, přemýšlet o vítězstvích je zatím předčasné. Své cíle si plníme, ostatní ukáže čas,“ uvedl Lopez.
Konstruktéři pracují nejen na letošním voze, ale pilně připravují monopost pro rok příští. Podle Lopeze jsou simulace zatím velmi nadějné a rychlost by měl mít příští monopost už v úvodu sezony 2011.
V zahraničních médiích se objevily spekulace, podle kterých je automobilka Renault natolik spokojená s výsledky a chodem týmu, že zvažuje odkup majoritního podílu akcií zpět.
Tým Renault se rozhodl úvahy dementovat a uvedl, že současné partnerství, automobilka si ponechala motorárnu, je v souladu se zájmy a představami automobilky i Genii. „Renaultu se dostává dostatečné reklamy a vztahy jsou dobré, není důvodu na tom něco měnit.“
V souvislosti s Renaultem se objevily další informace, jež však nejsou zřejmě založeny na reálném základě. Opět se totiž hovoří o přestupu Kubicy do Ferrari, opačným směrem by měl jít Massa. Ferrari však před letní přestávkou podepsalo s brazilským pilotem novou smlouvu. Další úvaha se týká poněkud slabšího Petrova, Renault by ho i s motory mohl údajně poslat do Lotusu. Avšak právě investice ruského pilota z významné části naplňují rozpočet stáje z Enstone…
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.