Prezident Ferrari Luca di Montezemolo dal jasně najevo, že to, co jeho tým provedl v Hockenheimu, bylo z jeho pohledu v pořádku: Felipe Massa musí pochopit, že zájmy týmu mají vždy přednost.
"Jsem velmi šťastný kvůli našim fanouškům, kteří včera mohli sledovat, jak dvě Ferrari vedou od startu do cíle závodu, který ovládli. Na výsledku se podepsalo úsilí všech našich lidí, kteří se nikdy nevzdávají. Nyní v této práci musíme pokračovat, zlepšit auto, aby bylo konkurenceschopné na všech okruzích, které nás čekají," uvádí písemně ve svém prohlášení Di Montezemolo.
"Alonso s Massou odvedli velmi dobrou práci, o víkendu do toho dali vše. Polemika mě nezajímá. Jednoduše znovu potvrdím to, čeho jsem se vždy zastával a čeho jsou si naši piloti dobře vědomi a čeho se musí držet: pokud chce někdo závodit za Ferrari, pak zájmy týmu musí upřednostnit před individuálními.
Stupně vítězů po Velké ceně Německa
V každém případě k těmto věcem dochází od dob Nuvolariho a já sám jsem je zažíval, když jsem byl sportovním ředitelem v dobách Nikiho Laudy a nejen tehdy. Dost bylo tedy pokrytectví, i když si dokáži dobře představit, že někteří lidé by rádi viděli naše piloty, jak se vzájemně vyřadí, není to ale nic pro mě či naše fanoušky!"
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.