Nejtěžší monopost bude mít zítra na startu Sutil, jehož vůz je o 43 kg těžší, než nejlehčí BMW Sauber Heidfelda. Druhý bude mířit na plánovanou zastávku Vettel a hned poté další "rudý býk" Webber.
Pro penalizaci za výměnu převodovky odsunutý Barrichello bude čtvrtým očekávaným pilotem. Pátým by měl být Liuzzi, jemuž má prázdnější nádrž pomoci v úvodních kolech proniknout vzhůru polem soupeřů z poslední startovní pozice.
Následovat by mohli Rosberg, Alonso, Glock a až jako 9. vítěz kvalifikace Hamilton, což ho staví do role hlavního favorita pro zítřejší závod.
Další pořadí podle váhy vozu je následující: Kubica, Kovalainen, Buemi, Fisichella, Raikkonen, Nakajima, Grosjean, Button, Alguersuari, Trulli a na závěr Sutil.
POŘADÍ JEZDEC TÝM CELKOVÁ VÁHA 1. HEIDFELD BMW-SAUBER 650.0 2. VETTEL RED BULL 651.0 3. WEBBER RED BULL 654.5 4. BARRICHELLO BRAWN 655.5 5. LIUZZI FORCE INDIA 656.0 6. ROSBERG WILLIAMS 657.5 7. ALONSO RENAULT 658.0 8. GLOCK TOYOTA 660.5 9. HAMILTON MCLAREN 660.5 10. KUBICA BMW-SAUBER 664.0 11. KOVALAINEN MCLAREN 664.5 12. BUEMI TORO ROSSO 678.0 13. FISICHELLA FERRARI 678.5 14. RAIKKONEN FERRARI 680.5 15. NAKAJIMA WILLIAMS 680.7 16. GROSJEAN RENAULT 683.0 17. BUTTON BRAWN 683.0 18. ALGUERSUARI TORO ROSSO 683.5 19. TRULLI TOYOTA 690.9 20. SUTIL FORCE INDIA 693.0
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.
Fanoušci Franca Colapinta vyzvali FIA a Formuli 1, aby odsoudily nenávistné útoky vůči jezdci Alpine. Po incidentu s Oscarem Piastrim v Rakousku čelil Colapinto urážkám i výhrůžkám smrtí.
Tým Williams zažil v Rakousku těžký den, když oba jeho vozy nedokončily závod. Dvojité odstoupení podtrhlo pokračující technické i výkonnostní problémy, které stáj v letošní sezóně trápí.
Lando Norris stáhl náskok týmového kolegy Oscara Piastriho na pouhých 15 bodů. Tím dál potvrzuje svou formu a zajišťuje McLarenu napínavý interní boj o titul.
Ferrari skončilo na Velké ceně Rakouska s Charlesem Leclercem třetí a Lewisem Hamiltonem čtvrtý, přičemž Hamilton během závodu zpochybňoval týmovou strategii. Zástupce šéfa Ferrari Jerome d'Ambrosio však ujistil, že zvolený přístup byl optimální.
Šéf Red Bullu Christian Horner po Velké ceně Rakouska jen stroze komentoval výkon Yukiho Tsunody. Jeho zdrženlivé vyjádření naznačuje, že důvěra v japonského jezdce v týmu slábne.
Po nevydařené domácí Velké ceně Red Bullu Helmut Marko uvedl, že letošní titul s Maxem Verstappenem je velmi nepravděpodobný. Zůstává však otázkou, jak vážné problémy tým skutečně má.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, se v Rakousku objevil při slavnostním ceremoniálu, kde předával Prezidentskou medaili vítězi závodu Landu Norrisovi. Tento čestný úkol mu byl svěřen na pozvání prezidenta FIA Mohammeda Ben Sulayema.