Michael Schumacher zajel druhý nejrychlejší čas dnešních tréninků. Felipe Massa ztratil 0,4s a skončil čtvrtý. Jestli se stáji z Maranella vyhnou technické problémy, bude bojovat o vítězství.
Jezdci Ferrari patřili v druhém tréninku mezi nejvíce testující. V první den závodního víkendu měli také výhodu dat nasbíraných při testech před čtrnácti dny, která už zítra nebude tak výrazná. U Ferrari panuje velká spokojenost a cílem v nedělní grand prix bude vítězství.
Michael Schumacher: "Byl to pro nás příjemný den. Dokončili jsme plánovaný program, takže jsem spokojený. Myslím, že v porovnání s ostatními jsme docela konkurenceschopní, ale s jistotou to poznáme, až budeme jezdit všichni s minimem paliva a novými pneumatikami. Pořád jsou tu týmy, které podle mě mají na vítězství, ale dnes naukázaly skutečnou rychlost. Je jasné, že hodně rychlý bude Renault."
Felipe Massa: "Ke konci druhého tréninku se mi podařilo najít správné nastavení. V prvním tréninku a na začátku druhého se nám nedařilo z auta dostat maximum. Myslím, že bych mohl zajet ještě lepší čas, ale celkově jsem spokojený, protože cítím, že máme dobrý základ, na kterém můžeme stavět pro zítřejší kvalifikaci a nedělní závod."
Foto: Scuderia Ferrari
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.