Odkud se vzal neznámý japonský jezdec, nový týmový kolega Takumy Sata v nově založeném týmu Super Aguri? Za poslední tři roky se do F1 probil svými výkony ve Formuli Nippon.
V podstatě japonská Formule 3000 zvaná Formule Nippon vystřelila dalšího pilota do Formule 1. Yuji Ide vstupuje do královny motoristického sportu v plně japonském týmu Super Aguri, který bude používat japonské motory Honda a japonské pneumatiky Bridgestone. Zakládá jej japonský bývalý pilot F1 Aguri Suzuki, známý především jako manažer z jiných formulových sérií.
Yuji IdeNarozen: 21. června 1975 v Saitamě (Japonsko)Výška: 178 cmHmotnost: 63 kg1990: první závody na motokáře
1991: japonské motokárové mistrovství - účast ve finále
1992: regionální motokárové mistrovství třídy A1 v Kantou, vicemistr; japonské mistrovství, vítěz
1993: japonské motokárové mistrovství, vítěz
1994: japonská F3
1995: japonská F3 (třída J)
1997: japonská F3
1998: japonská F3
1999: japonský šampionát GT300, vicemistr; japonská Formule Dream, vítěz
2000: japonská F3, vicemistr; japonský šampionát GT500
2001: japonská F3, 5. místo; japonský šampionát GT300, 4. místo; účast v Macau GP a korejské F3
2002: francouzská F3, 7. místo; účast v několika závodech GT
2003: Formule Nippon, 7. místo; japonský šampionát GT500, 4. místo
2004: Formule Nippon, 4. místo; japonský šampionát GT500, 11. místo
2005: Formule Nippon, vicemistr; japonský šampionát SUPER GT500, 11. místoFoto: annimages
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.