Ralf Schumacher se s Jarnem Trullim rozpovídal o svém starším bratrovi, sedminásobném šampionovi Formule 1, který uvažuje, že na konci roku opustí Ferrari i F1.
Oba se shodují na tom, že Michael Schumacher stále nechce a nemá důvod ze světa Formule 1 odcházet a bude ještě vyhrávat závody. Loňský ročník byl pro Michaela velkým zklamáním, když poprvé po pěti letech nezískal titul mistra světa. Většina odborníků se však shoduje na tom, že příčinou byly především horší pneumatiky Bridgestone a méně konkurenceschopný monopost Ferrari.
Ralf Schumacher: "Nemyslím, že by se chystal skončit. Je rychlým jezdcem už dlouho a rychlým zůstává. Pořád je schopen vyhrávat závody i šampionát. Ale když dosáhl tolika úspěchů s jedním týmem, neměl by teď pořád mluvit o tom, že jej na konci sezóny opustí, jestli nebude auto dost rychlé. Tím týmu na motivaci nepřidá a sezóna ještě nezačala."
Jarno Trulli: "Myslím, že ten loňský neúspěch nebyl Michaelovou vinou. Jeho éra rozhodně nekončí, pořád je schopen dělat velké věci. Mladí jezdci, kteří do F1 přicházejí, na něj nemají žádný vliv. Věřím, že ještě může vyhrávat. O jeho schopnostech není pochyb, otázkou je, jestli bude mít správné auto ve správný čas."
Foto: Scuderia Ferrari
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.