Dlouhých devět let strávil u McLarenu, ale titulu se nedočkal. Zasmušilý Skot David Coulthard odešel k Red Bullu. Nové prostředí mu prospělo, na trati mile překvapil a vrátil se mu elán.
David Coulthard je znovu sebevědomý a věří, že Red Bull bude žádat jeho služby i v roce 2007. Je si však vědom toho, že jeho mladý týmový kolega Christian Klien se zlepšuje, a aby si DC místo udržel, bude muset jezdit rychle a bez chyb. Přitom Red Bull nabízí jezdcům větší šance na dobré umístění, než se předpokládalo před jeho vstupem do F1. Navíc přitahuje nejschopnější osobnosti, včetně konstruktéra Adriana Neweyho od McLarenu.
"Chci znovu závodit ve voze kompletně navrženém Adrianem Neweyem. Všech svých třináct vítězství jsem získal v jeho vozech u Williamsu a McLarenu. Třináct vítězství, to už je docela pěkné číslo. Samozřejmě, mohlo být ještě lepší, kdybych před sebe občas nepustil někoho druhého...," rýpnul si Coulthard do svého bývalého kolegy Häkkinena. "Chci přidat čtrnácté vítězství a chci je znovu získat v Adrianově voze. Chci s Red Bullem závodit i v roce 2007, kdy už bude vůz kompletně od Adriana. Budu se letos hodně snažit!"
Foto: Sutton Motorsport Images
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.