Rudý tým z Maranella má novou motivaci a po loňském zklamání si musí napravit chuť v roce 2006. Velké naděje všichni vkládají do Michaela Schumachera, zdravým oživením je Felipe Massa.
Loni Ferrari zvítězilo pouze jedinkrát, a to v snad nejsměšnějším závodě v historii, když startovalo pouze šest vozů s pneumatikami Bridgestone, přičemž čtyři jezdci od Jordanu a Minardi neměli na vítězství nejmenší šancí.
Marc Gené, testovací pilot Ferrari, slibuje mnohem úspěšnější sezónu 2006: "Víme velice dobře, kde jsme loni udělali chyby. Víme také, jak se jim letos vyvarovat. Nedokázali jsme se dostatečně přizpůsobit novým pravidlům, která nebyla jednoznačná. Ale v roce 2006 jsme si ve všem naprosto jisti a jsme podstatně dál, než jsme doufali. Teď jsme na tom velice dobře a ještě přijde řada dalších vylepšení."
Felipe Massa, letošní týmový kolega Michaela Schumachera, vstupuje do své životní sezóny. Věří, že jeho týmu pomohou letošní pravidla: "Není tajemstvím, že jsme loni měli těžký rok kvůli pneumatikám. Ale od té doby jsme zaznamenali velké zlepšení a další budou následovat. A hlavně nám budou vyhovovat pravidla ohledně pneumatik, která se opět změnila."
Foto: Scuderia Ferrari
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.