Kimi Räikkönen opět nezklamal, přestože po většinu závodu na největšího rivala nestačil. Renaulty překonal v nejrychlejším kole o 0,3s.
Srovnání s Juanem Pablem Montoyou tentokrát nemáme, neboť Kolumbijec musel ve třetině závodu odstoupit a do té doby byl brzděn dvojicí Fisichella-Räikkönen. Svůj nejlepší závod zajel rakouský pilot Red Bullu Christian Klien a čtvrtým nejlepším časem to jen potvrdil. Podobně spokojeni byli včera i Ralf Schumacher a Felipe Massa.
U Williamsu byl mnohem viditelnějším Mark Webber, přestože v soubojích nebyl příliš odvážný. V nejrychlejším kole byl o 0,3s rychlejší než Antonio Pizzonia. David Coulthard s Red Bullem nejel špatně, ale s Klienem se včera nemohl měřit. Stejně tak Villeneuve nestačil na Massu.
Stáj BAR si dala za cíl letos poprvé zvítězit. Nakonec se to nepodařilo a v závěru roku není konkurenceschopnost o mnoho lepší, než na začátku. Alespoň Honda výrazně zlepšila spolehlivost motoru.
Kromě "silné čtyřky" Minardi a Jordanu je úplně poslední Michael Schumacher. Sezóna pro něj skončila zbytečnou nehodou stejně bídně, jako tomu bylo po celý rok.
1. K. Raikkonen - McLaren - 1:33.242 - 56. kolo2. F. Alonso – Renault - 1:33.536 - 45. kolo3. G. Fisichella - Renault - 1:33.563 - 54. kolo4. C. Klien - Red Bull Racing - 1:33.727 - 43. kolo5. R. Schumacher - Toyota - 1:34.035 - 44. kolo6. F. Massa - Sauber Petronas C24 - 1:34.094 - 43. kolo7. M. Webber - Williams - 1:34.271 - 53. kolo8. J.P. Montoya – McLaren – 1:34.501 – 15. kolo9. A. Pizzonia – Williams - 1:34.560 - 52. kolo10. D. Coulthard - Red Bull Racing - 1:34.585 - 54. kolo11. J. Villeneuve - Sauber - 1:34.713 - 53. kolo12. J. Button - BAR - 1:34.766 - 53. kolo13. R. Barrichello - Ferrari - 1:35.011 - 18. kolo14. J. Trulli - Toyota - 1:35.347 - 16. kolo15. T. Sato - BAR - 1:35.587 - 17. kolo16. M. Schumacher - Ferrari - 1:35.877 - 16. kolo17. T. Monteiro - Jordan - 1:36.563 - 13. kolo18. R. Doornbos - Minardi - 1:36.894 - 54. kolo19. C. Albers - Minardi - 1:37.215 - 48. kolo20. N. Karthikeyan - Jordan - 1:37.398 - 17. kolo
Foto: McLaren Mercedes
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.