Ve třetím tréninku byl v ulicích Baku nejrychlejší Sergio Pérez před Charlesem Leclercem.
Start třetího tréninku byl o 15 minut posunut kvůli poškozeným bariérám ze závěru závodu Formule2. Měřený čas si jako první připsal George Russell. Hned na to jej ale překonal Carlos Sainz. Pilot Ferrari byl o osm desetin rychlejší. Ani Sainz se však na čele neudržel dlouho. Vystrnadil ho z něj Leclerc, jenž byl rychlejší o rovnou vteřinu. (1:45,260). Slušné kolo zajel v úvodu rovněž průběžně čtvrtý Magnussen.
Krizovku zažil Alonso. Španělského veterána dělily ve čtvrté zatáčce centimetry od kontaktu s bariérou. Velezkušený bard nicméně vše ustál. Poté vystrčil růžky Sainz. Čas 1:44,744 Španěla vynesl do průběžného vedení. Rychlý hned od začátku byl i Pérez, který se po čtvrthodině jízd dostal do vedení s náskokem dvou desetin na jezdce Ferrari.
Piloty dále trápilo poskakování. Bylo to dobře patrné na přilbách Landa Norrise či George Russella. Na nedostatek přilnavosti na zadní nápravě si stěžoval Hamilton. Za piloty elitních týmů následoval pátý Gasly. O něm se v poslední době spekuluje v souvislosti s McLarenem, kde by mohl nahradit Daniela Ricciarda. Trápení prožíval Schuamcher. Mick byl průběžně poslední.
Výlet mimo trať předvedl Bottas. Následné žluté vlajky pokazily rychlé kolo Maxi Verstappenovi. Nejrychlejší čas nakonec zajel Pérez, který tak pokračuje v dobrých výkonech z poslední doby. Druhá příčka patřila Leclercovi a třetí Verstappenovi. Dobře vypadá McLaren i Gasly.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.