Francouzské pneumatiky se podle několika pilotů nechovaly ideálně, navíc měl Michelin zase jednou zmatek v organizaci. Možná i díky tomu bylo Ferrari s Bridgestone tak konkurenceschopné.
Už třetí jezdec ze třetí stáje si stěžoval na špatnou kvalitu pneumatik Michelin ve Velké ceně Brazílie o tomto víkendu. První byl Ralf Schumacher, který doplatil na hrubou chybu, když technici Michelinu přinesli k jeho vozu jiné přední pneumatiky, než si Ralf myslel.
Spokojený nebyl ani pilot Red Bullu David Coulthard, kterému se tento víkend pokazilo vše, co mohlo: "Moje pneumatiky se vyvíjely od špatných k ještě horším. Byla to vadná sada."
Svoji nekonkurenceschopnost během závodu zdůvodňuje nízkou kvalitou pneumatik i Jenson Button od BAR Honda: "Takovéhle pneumatiky jsou noční můrou, protože se ve voze nemůžete cítit vůbec jistě. Nemůžete si v zatáčkách udržet rychlost, protože nevíte, co se stane. Nedalo to pokoj od startu až do cíle."
"Pneumatiky se mi hrozně moc drolily. To se stává, když je povrch pneumatiky nerovný," pokračuje Button. "Vede to ke ztrátě přilnavosti a stability a máte ruce plné práce. V Interlagosu jsme s tím počítali a zvolili jsme proto dost tvrdou směs. Mysleli jsme si, že to bude dobré."
Foto: Lucky Strike B.A.R Honda
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.
Při jízdě s Ferrari F2008 na Goodwoodu si Felipe Massa neodpustil vtipnou poznámku o svém ztraceném titulu z roku 2008. I po letech tak připomněl kontroverzní finále sezony, které mu uniklo v posledních vteřinách závodu.