Francouzské pneumatiky se podle několika pilotů nechovaly ideálně, navíc měl Michelin zase jednou zmatek v organizaci. Možná i díky tomu bylo Ferrari s Bridgestone tak konkurenceschopné.
Už třetí jezdec ze třetí stáje si stěžoval na špatnou kvalitu pneumatik Michelin ve Velké ceně Brazílie o tomto víkendu. První byl Ralf Schumacher, který doplatil na hrubou chybu, když technici Michelinu přinesli k jeho vozu jiné přední pneumatiky, než si Ralf myslel.
Spokojený nebyl ani pilot Red Bullu David Coulthard, kterému se tento víkend pokazilo vše, co mohlo: "Moje pneumatiky se vyvíjely od špatných k ještě horším. Byla to vadná sada."
Svoji nekonkurenceschopnost během závodu zdůvodňuje nízkou kvalitou pneumatik i Jenson Button od BAR Honda: "Takovéhle pneumatiky jsou noční můrou, protože se ve voze nemůžete cítit vůbec jistě. Nemůžete si v zatáčkách udržet rychlost, protože nevíte, co se stane. Nedalo to pokoj od startu až do cíle."
"Pneumatiky se mi hrozně moc drolily. To se stává, když je povrch pneumatiky nerovný," pokračuje Button. "Vede to ke ztrátě přilnavosti a stability a máte ruce plné práce. V Interlagosu jsme s tím počítali a zvolili jsme proto dost tvrdou směs. Mysleli jsme si, že to bude dobré."
Foto: Lucky Strike B.A.R Honda
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.