Takuma Sato musí uvolnit místo u BAR Honda, protože tým podepsal smlouvu s Rubensem Barrichellem a nakonec zůstává i Jenson Button. Takuma je rázem přebytečný a bez místa.
Stáj BAR Honda nabídla Takumovi pro příští rok místo testovacího pilota, ale ten nabídku odmítl. Vždy bylo jasné, že Sato nemůže konkurovat Buttonovi, ale nyní se k němu tým nezachoval vůbec pěkně. Vše se dozvěděl až z oficiálního prohlášení týmu a poté obdržel "podřadnou" nabídku. V době, kdy je většina zajímavých míst ve Formuli 1 obsazená. Z Brackley odjel velmi rozhořčen a po skončení sezóny se nechce vrátit.
"Už není mnoho míst na výběr, ale pár jich pořád je," hovoří Takuma Sato o své budoucnosti v F1. "U BAR rozhodně nezůstanu. Půjdu kamkoliv jinam."
Po svém chtějí odpovědět Takumovi fanoušci v rodném Japonsku. Při grand prix v Suzuce 9. října uvidíme na tribunách transparent "F**K YOU BUTTON", slibují noviny Mirror. "Fanoušci dají své pocity jasně najevo," potvrzuje jejich plán tiskový mluvčí Velké ceny Japonska.
Foto: Lucky Strike B.A.R Honda
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.
Při jízdě s Ferrari F2008 na Goodwoodu si Felipe Massa neodpustil vtipnou poznámku o svém ztraceném titulu z roku 2008. I po letech tak připomněl kontroverzní finále sezony, které mu uniklo v posledních vteřinách závodu.