Ačkoliv na městském okruhu Marina Bay Mercedesu příliš pšenka nekvetla, čtyřnásobný mistr světa zavedenou praxi postavil na hlavu. Skvělým výkonem se prodral do čela a na favorizovaný tým Ferrari tak nezbylo místo v první řadě.
Rozhodující pro výsledek kvalifikace byl první pokus čtyřnásobného mistra světa v Q3, kterým nastavil maximální laťku. V druhém rychlém kole už se mu tak nedařilo, nezvládl sedmou zatáčku a čas si nezlepšil. Nicméně žádný ze soupeřů se mu nedokázal přiblížit a inženýr Mercedesu Pete Bennington označil Lewisovo zásadní kolo za "epické".
Největším nebezpečím pro Hamiltona nebyly kupodivu rudé oře z Maranella, ale Verstappen, který ho ve svém rychlém kole ve dvou sektorech pronásledoval způsobem, ze kterého neměl Lewis určitě radost. Jenže Max poslední sektor pokazil, takže se svého premiérového pole-position nedočkal, pouze počtvrté zaujal první řadu - stejně tak Red Bull musí na svou jubilejní 60. nejrychlejší kvalifikaci nadále čekat. Verstappen nicméně mluvil o "částečném vítězství", protože už od třetího tréninku si stěžoval na problémy s motorem.
Ferrari se vůbec nedokázalo vypořádat s tlakem, Vettel de facto zaostal za Hamiltonem o stejný rozdíl, jaký si na nejbližší soupeře vyjel v posledním tréninku. Vůbec obě Ferrari působila poněkud ospalým dojmem, oproti Itálii a navzdory prognózám se musela spokojit s druhou a třetí řadou.
Rozladěn byl Fernando Alonso, jehož v poslední možné chvíli připravil o Q3 zlepšeným výkonem Romain Grosjean. Za ním zůstal nadjěný krajan Sainz jr., který si po kvalifikaci stěžoval na absolutní ztrátu přítlaku. Štěstí v neštěstí měl Esteban Ocon, jemuž se podařilo přežít lehkou kolizi v zatáčce 21.
Čtenářům se omlouváme za pozdní report z kvalifikace, způsobený technickými problémy. Děkujeme za pochopení.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.