V našem prvním ohlédnutí za technickými novinkami v Bahrajnu zavítáme k Williamsu. Britský tým v poslední době pracoval v oblasti přední části bočnic: pozměnil tvar deflektorů a vertikálního křidélka.
Horní okraj deflektorů schůdkovitě klesá směrem k zadní části (1). Náběžná hrana je mírně skloněna směrem ke středu vozu (2), což zrychluje proudění vzduchu mezi bočnicí a monokokem (žlutá šipka). Zakončení bočnice je spojeno s vertikálním křidélkem (3), což nejen vylepšuje proudění vzduchu v této oblasti, ale také zesiluje konstrukci.
Za povšimnutí zde stojí také zakončení podlahy, které se kroutí vzhůru. To pomáhá lépe oddělit vzduch proudící mezi spodní částí bočnic a podlahou.
Bočnice jsou nyní o něco větší a hranatější než při testech, ale ve spodní části poblíž vertikálního spoileru jsou více zúženy, což tolik nenarušuje proudění vzduchu v této oblasti.
Tato změna se objevila již v Barceloně a Williams s touto verzí nastoupil i v Bahrajnu, spodní část křidélka není tolik zkroucena směrem k vnitřní straně vozu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.