Vítěz posledního závodu v Mexiku Max Verstappen v rozhovoru odhaluje něco ze svého soukromí. Jaké filmy má rád a kterou knihu si naposledy přečetl? Jaký byl ve škole a co mu na cestách po velkých cenách chybí nejvíce? Věří v lásku na první pohled?
Čemu se rád věnuješ, kromě jízdy s vozem F1?Max Verstappen: Nesmějte se: motokárám!
Který film tě naposledy rozbrečel?MV: Vlastně mám rád komedie, rád se směju. Líbí se mi legrační filmy. Filmy tak hloupé, že jsou až opravdu legrační (smích).
Čeho se bojíš?MV: Myslím, že jsem na tom podobně jako všichni ostatní: nejsem moc velkým fanouškem pavouků a žraloků.
Kterou knihu jsi naposledy přečetl?MV: Nedávno jsem přečetl dokonce dvě knihy: biografii Johana Cruyffa, slavného holandského fotbalisty, a jeho knihu o trénování týmu.
Co o tobě říkali učitelé ve školních zprávách?MV: Bylo to každý rok totéž: že bych si mohl vést mnohem lépe, pokud bych se o to zajímal. Já jsem to ale nesnášel.
Máš nějaká hříšná potěšení?MV: Mám rád šumivé nápoje (smích).
Sbíráš něco?MV: Ne.
Co ti z domova chybí při cestování nejvíce?MV: Rodina a přátelé.
Co bylo tvým nejhorším nákupem?MV: Nevím jistě, jestli k tomu někdy došlo. Obvykle nejprve přemýšlím, jako když jsem si koupil PlayStation. Vozím ho s sebou po celém světě, takže můžu hrát FIFA.
Co je tou největší chybou, kterou jsi kdy udělal?MV: Havárie v boxové uličce.
Kdy jsi byl naposledy opravdu naštvaný?MV: Před pár dny. Myslím, že se to stalo ve Spojených státech.
Kterou nadpřirozenou schopnost bys chtěl mít: umět lítat nebo se stát neviditelným?MV: Umět lítat. Takový mix Ironmana a Spidermana! Máte pavučiny a pak trysky. Určitě nic, kde byste museli neustále nosit punčochy.
Co si zpíváš ve sprše?MV: Nezpívám vůbec.
Věříš v lásku na první pohled?MV: Ano, může k tomu dojít.
Co je tou nejhorší věcí na slávě?MV: To, že vás všude poznávají. Je to určitým způsobem příjemné, když se o vás lidé zajímají, ale ne neustále, prosím! Někdy prostě chcete mít soukromí.
Kdybys mohl pozvat na oběd tři lidi - žijící či zesnulé - o koho by se jednalo?MV: Své nejlepší přátele.
Co bylo tou nejlepší věcí na dětství?MV: Nemít žádné starosti. Nikdo o vás nepsal hlouposti. Mohli jste být sami sebou a dělat šílené věci.
Co by měl každý ve svém životě vyzkoušet?MV: Myslím, že to se u každého liší. Pro mě to je jízda s vozem F1. Pro někoho jiného může jít o bungee jumping nebo o let na Měsíc.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.