Co o sobě a svém soukromí prozrazuje Nico Hülkenberg v rozhovoru pro oficiální stránky Formule 1?
Čemu se rád věnuješ, kromě jízdy s vozem F1?Nico Hülkenberg: Nicnedělání. Taky byste mohli použít termín gaučový povaleč, král nicnedělání ale zní lépe (smích)!
Který film tě naposledy rozbrečel:NH: Díval jsem se posledně v letadle na Marley & Já a opravdu jsem musel zadržovat slzy.
Čeho se bojíš?NH: Pavouků. Když ke mně nějaký zahne, tak řvu jako malá holka (smích).
Kterou knihu jsi naposledy přečetl?NH: Nejsem velký čtenář, ale nedávno jsem četl knihu o Donaldovi Trumpovi. Je dobré mít trochu představu o novém americkém prezidentovi.
Co o tobě říkali učitelé ve školních zprávách?NH: Že jsem neposeda. Trochu otravné děcko, které nedává pozor.
Máš nějaká hříšná potěšení?NH: Čokoládu. Mám tak mlsný jazyk... vždycky jsem měl. A když toho teď auta více odpouštějí (z pohledu váhy), tak to není tak striktně nutné držet se dál od toho hnědého, sladkého potěšení.
Sbíráš něco?NH: Peníze. Jde o dobrý předmět pro sběratele.
Co ti z domova chybí při cestování nejvíce?NH: Má vlastní postel, lednička, vůně a rutina.
Co bylo tvým nejhorším nákupem?NH: Ha - typická panická koupě na letišti: sluchátka, o kterých jsem už předem věděl, že je nepoužiju. Ale přesto jsem si je koupil. Bylo to celkem nedávno. Totéž se mi stalo před několika roky s ne příliš levnými hodinkami. Další den jsem se na ně podíval a zamilovanost vyprchala, už ale bylo příliš pozdě.
Jak vypadá tvá ideální nezávodní neděle?NH: Dlouho spát, dlouho se jen tak povalovat a dobře si pojíst.
Co je tou největší chybou, kterou jsi kdy udělal?NH: To je tak těžká otázka - ta část "kdy." Chyby děláte neustále a nejlepší jsou ty, o kterých nikdo neví (smích).
Kdy jsi byl naposledy opravdu naštvaný?NH: Řekněme, že v závodě v Šanghaji.
Kterou nadpřirozenou schopnost bys chtěl mít: umět lítat nebo se stát neviditelným?NH: Umět lítat. Už žádná letiště, fronty na přepážkách - jen byste roztáhli svá křídla a letěli.
Co si zpíváš ve sprše?NH: Někdy si zpívám. Není to mou pravidelnou rutinou, ale když jsem někdy v dobré náladě, tak se zaslechnu, jak si zpívám (smích).
Věříš v lásku na první pohled?NH: Slyšel jsem, že se to lidem může přihodit, ale já pro to nejsem tím správným materiálem.
Co je tou nejhorší věcí na slávě?NH: Lidé, kteří si se mnou dělají selfíčka. To nesnáším.
Jaká je ta nejpodivnější otázka, kterou jsi kdy dostal?NH: Každý závodní víkend dostávám divné otázky... Nemůžu si vzpomenout - je jich tolik!
Kdybys mohl pozvat na oběd tři lidi - žijící či zesnulé - o koho by se jednalo?NH: O Donalda Trumpa, Usaina Bolta, a abych to trochu okořenil, tak o Marylin Monroe.
Co bylo tou nejlepší věcí na dětství?NH: Nemáte žádné zavazadlo. Můžete si dělat věci, aniž byste přemýšleli o následcích, protože se o vás stará někdo jiný.
Co by měl každý ve svém životě vyzkoušet?NH: Možná si zajet na Bahamy? Já jsem tam ještě nebyl, takže to je pro mě určitým cílem.
Liam Lawson přiznal, že návrat k Racing Bulls místo postupu do hlavního týmu Red Bullu je těžký moment. Navzdory zklamání však dává najevo, že se nevzdává. Novozélandský talent se nyní musí znovu prosadit ve svém bývalém týmu.
Po Velké ceně Číny se Liam Lawson vyjádřil k situaci, v níž se ocitl, jako muž, který si byl vědom, že jeho příležitost byla ztracena dříve, než vůbec měla šanci začít.
Valtteri Bottas opět usedl do kokpitu formule 1, když se zúčastnil testování s týmem McLaren. Po přestávce se tak vrátil do kokpitu F1, což by mohlo naznačovat možný návrat k závodní kariéře.
Po dvou závodech v roce 2025, včetně jednoho sprintu, už Williams vyrovnal svůj bodový zisk za celý loňský rok. I přesto, že tým dosáhl pozitivních výsledků, šéf James Vowles zůstává opatrný a varuje před přehnaným optimismem.
Liam Lawson dostal minimální čas na adaptaci na monopost Red Bullu, a po pouhých dvou závodech musel uvolnit místo Yukimu Tsundovi. Giedo van der Garde tento krok označuje za nespravedlivý, přičemž srovnává situaci s šikanou.
Red Bull se stále snaží najít ideálního týmového kolegu pro Maxe Verstappena, ale žádný jezdec zatím dlouhodobě neobstál pod tlakem ani nedosáhl jeho úrovně. Nyní do svých služeb povolal Yukiho Tsunodu. Je to dobrá strategie?
Yuki Tsunoda dostal životní šanci! Red Bull potvrdil, že japonský jezdec nahradí Sergia Péreze a dokončí sezónu 2025 po boku Maxe Verstappena.
Red Bull provedl nečekanou změnu ve své jezdecké sestavě – Liam Lawson byl po dvou závodech odsunut do týmu Racing Bulls, zatímco Yuki Tsunoda získal místo vedle Maxe Verstappena pro Velkou cenu Japonska F1.
Šéf Mercedesu Toto Wolff naznačuje, že Red Bull by mohl urychlit přechod na motory V10, pokud má obavy ohledně nadcházejících změn. Varuje však, že by bylo pro F1 nevhodné a trapné předčasně zrušit pravidla pro rok 2026, což by poškodilo důvěru mezi výrobci.
Po pouhých dvou závodech byl Liam Lawson z Red Bullu odvolán, ale nyní se mu naskýtá příležitost znovu nastartovat svou kariéru v prostředí, které dobře zná a kde může znovu ukázat svůj potenciál.
Další změna v týmu Red Bull, když po neúspěchu svého předchůdce musí opustit tým další Verstappenův kolega. Na jeho místo přichází Júki Cunoda, který vzbuzuje velká očekávání, ale zůstává otázkou, zda má dostatek schopností, aby se vyrovnal vysokým nárokům a stal se skutečným konkurentem na vrcholu světového motorsportu.
Red Bull oficiálně potvrdil, že od nadcházející Velké ceny Japonska dojde k výměně mezi Liamem Lawsonem a Júkim Cunodou. Tým zdůraznil, že rozhodnutí má za cíl nejen posílit Cunodovy šance před domácím publikem, ale především zajistit další rozvoj a ochranu Lawsona v rámci dlouhodobé strategie.