Williams je v průběžném hodnocení Poháru konstruktérů na sedmém místě se 47 body, na svého největšího soupeře, kterým je tým Force India, ztrácí 11 bodů. Naším cílem je, indický tým překonat.
Tým Williams chce být leaderem druhé části tabulky v hodnocení Poháru konstruktérů, ta se v průběhu sezóny rozdělila na tři části. V té první je pětice týmů, jež překročila stobodovou hranici, a které vévodí Red Bull s McLarenem. Střed pole tvoří čtyři týmy, které paběrkují, a jen stěží překonaly padesátku a pak nováčci, kterým se zatím bodovat nepodařilo. Sam Michael, technický ředitel Wiliamsu, hovořil o možnostech vozu FW32.
Byl jste spokojený, když oba vaše vozy dojely na bodovaných místech v Grand Prix Itálie?„Byl to dobrý výsledek, který ukázal, že jsme udělali celkem dobrý pokrok s novým balíčkem změn na voze. FW32 byla konkurenceschopná, o tom vypovídá Nicův čas jeho nejrychlejšího kola, který byl jen 0 čtyři desetiny pomalejší než ten Alonsův“.
Oba vozy měly nové motory. Jak vám tenhle fakt pomohl na dlouhých rovinkách v Monze?„Nový motor měl k dispozici jen Nico, Rubens měl ve svém voze ten, který používal ve Spa. Použití nového motoru je významným benefitem a především pokud závodíte na rychlé trati jako je Monza“.
Nico Hülkenberg se kvalifikoval na osmém místě a závod dokončil na sedmém místě. Je to jeho nejlepší umístěni v tomto roce.„Nico skončil šestý v Budapešti, ale v Monze demonstroval svou sílu během celého víkendu. Můžeme tedy říct, že závod v Monze byl jeho nejlepším komplexním umístěním v závodním víkendu“.
Mark Webber, prohlásil, že Nico měl být penalizován za zkracování šikany během jejich vzájemného souboje o šesté místo. Diskutoval jste o tom s Charlie Whitingem během závodu?„Nico, tím nezískal žádnou výhodu. Buemi, udělal to samé, když bojoval s Rubensem, určitě nechtěl získat výhodu, a taky za to nebyl penalizovaný“.
Z obou pilotů v týmu měl Rubens Barrichello hodně těžký víkend. Měl nějaké specifické problémy?„Barrichellův vůz byl připravován stejným způsobem jako ten Nicův. I když během celého víkendu jeli v odlišném rytmu, pro tým dokázal vybojovat důležitý bod“.
Teď se pojede v Singapuru. Co to bude znamenat pro FW32?„Do Singapuru povezeme velký balíček změn - budou to poslední změny, které nás letos čekají, a proto doufáme, že budeme dostatečně konkurenceschopní“.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.