Williams je v průběžném hodnocení Poháru konstruktérů na sedmém místě se 47 body, na svého největšího soupeře, kterým je tým Force India, ztrácí 11 bodů. Naším cílem je, indický tým překonat.
Tým Williams chce být leaderem druhé části tabulky v hodnocení Poháru konstruktérů, ta se v průběhu sezóny rozdělila na tři části. V té první je pětice týmů, jež překročila stobodovou hranici, a které vévodí Red Bull s McLarenem. Střed pole tvoří čtyři týmy, které paběrkují, a jen stěží překonaly padesátku a pak nováčci, kterým se zatím bodovat nepodařilo. Sam Michael, technický ředitel Wiliamsu, hovořil o možnostech vozu FW32.
Byl jste spokojený, když oba vaše vozy dojely na bodovaných místech v Grand Prix Itálie?„Byl to dobrý výsledek, který ukázal, že jsme udělali celkem dobrý pokrok s novým balíčkem změn na voze. FW32 byla konkurenceschopná, o tom vypovídá Nicův čas jeho nejrychlejšího kola, který byl jen 0 čtyři desetiny pomalejší než ten Alonsův“.
Oba vozy měly nové motory. Jak vám tenhle fakt pomohl na dlouhých rovinkách v Monze?„Nový motor měl k dispozici jen Nico, Rubens měl ve svém voze ten, který používal ve Spa. Použití nového motoru je významným benefitem a především pokud závodíte na rychlé trati jako je Monza“.
Nico Hülkenberg se kvalifikoval na osmém místě a závod dokončil na sedmém místě. Je to jeho nejlepší umístěni v tomto roce.„Nico skončil šestý v Budapešti, ale v Monze demonstroval svou sílu během celého víkendu. Můžeme tedy říct, že závod v Monze byl jeho nejlepším komplexním umístěním v závodním víkendu“.
Mark Webber, prohlásil, že Nico měl být penalizován za zkracování šikany během jejich vzájemného souboje o šesté místo. Diskutoval jste o tom s Charlie Whitingem během závodu?„Nico, tím nezískal žádnou výhodu. Buemi, udělal to samé, když bojoval s Rubensem, určitě nechtěl získat výhodu, a taky za to nebyl penalizovaný“.
Z obou pilotů v týmu měl Rubens Barrichello hodně těžký víkend. Měl nějaké specifické problémy?„Barrichellův vůz byl připravován stejným způsobem jako ten Nicův. I když během celého víkendu jeli v odlišném rytmu, pro tým dokázal vybojovat důležitý bod“.
Teď se pojede v Singapuru. Co to bude znamenat pro FW32?„Do Singapuru povezeme velký balíček změn - budou to poslední změny, které nás letos čekají, a proto doufáme, že budeme dostatečně konkurenceschopní“.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.
Lewis Hamilton se od svého příchodu do Ferrari v roce 2025 potýká s problémy, které budí velkou pozornost. Podle Juana Pabla Montoyi ale nemusí jít jen o výkon jezdce.
Sebastian Vettel podpořil návrat motorů V10 do Formule 1, které podle něj měly nezaměnitelný zvuk a charakter. „Nešlo jen o výkon, ale i o emoce, které dokázaly probudit v každém fanouškovi,“ řekl čtyřnásobný mistr světa.