Známé české přísloví říká - s jídlem roste chuť. Přesně tak si může připadat americká stáj, kterou po prvních dvou závodech provází stále větší zájem médií. Na nováčka výborné výsledky vedou tým k posunování cílů.
Před sezónou se vedly dohady, zda se Haas podívá na bodované příčky. Po dvou závodech je jasné, že se nováček řadí k lepší části středu. Je tu sice nejeden vztyčený prst, naznačující pověstné "ale" - v Austrálii i Bahrajnu odpadli piloti, kteří by rozhodně za optimálních okolností dojeli před Grosjeanem, v Melbourne zamotala situaci Alonsova nehoda. Ale to k závodění patří a ne nadarmo se říká - štěstí přeje připraveným.
Manažer týmu Günther Steiner je samozřejmě výkony vozů nadšen a začíná neskromně koketovat s myšlenkou na páté místo v Poháru konstruktérů. I když neskromně - výsledky tomu zatím napovídají. Rovněž je třeba ale dodat, že před námi leží ještě 19 závodů a některé týmy se ještě mohou nějakým způsobem rozkoukat. I proto Steiner připouští, že cíl týmu nebude vůbec snadný. "Snad je úvaha o pátem místě příliš smělá. Ale chceme se nyní pokusit bodovat v každém závodě. To je objektivní možnost. A jestli se nám ji podaří naplnit nebo ne, to se uvidí. Ale teď víme, že máme dobré auto a také rychlé, což se během prvních dvou závodů prokázalo. Proto si myslím, že je reálné bodovat pokaždé," prohlásil Steiner.
Manažer týmu se ještě vrátil k Bahrajnu, kde Grosjean odstartoval z devátého místa na startu na superměkké směsi a nikdo v týmu nečekal, že se mu povede tak dobře. "Vůbec jsme nepředpokládali, že by mohl být pátý. Po kvalifikaci jsme doufali, že udělá nějaký bod. Nelze nic předpovídat, v závodě se může stát cokoli. Snažíme se odvést co nejlepší práci. Ráno vstávám bez jakéhokoli očekávání a pak se snažím, abychom došli k nejlepšímu výsledku. To je naše filozofie. To jsme cítili jak v pátek, tak při sobotní kvalifikaci. Ale také se může stát, že se nezadaří, pak budeme rádi, když dostaneme oba vozy do cíle. Nečekáme, že budeme pokaždé pátí. To prostě není možné," krotí nadšení Steiner.
Jediné, co týmu zatím kazí radost, je neúspěch Estebana Gutiérreze. "Zatím jsme pokaždé měli jeden vůz v cíli, ale je vždy lepší bodovat s oběma. Zvláště když chceme bodovat pokaždé. V Austrálii Estebana postihla kolize, v Bahrajnu to byly problémy s brzdami. Není nikdy příjemné, když pilot nedokončí dva závody po sobě. Musíme zjistit, o jaký problém přesně jde, nejspíš šlo o levý přední brzdový kotouč."
Haas F1 Team prožívá zatím pohádku, která může stejně brzy skončit, jako pokračovat. Steiner to ví, ale také cítí, že po různých pochybách parta kolem Gene Haase prozatím uzavřela pochybovačům ústa. "Teď je naším cílem dostat oba vozy do cíle, a to by se mělo stát v Číně. Vždy je dobré mít v závodě oba vozy, pak můžeme být na bodech opravdu v každém závodě a získat ono celkové páté místo. Možná to vypadá, že jsme trochu hamižní, to ale určitě nechceme být," žertuje Steiner.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.