Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.
Lewis Hamilton prožil na Hungaroringu jeden z nejtěžších víkendů letošní sezóny, přesto světu vzkázal: „Neodepisujte mě.“ Sedminásobný šampion, který dojel až dvanáctý, nezastíral frustraci ze svého výkonu ani z tempa vozu Ferrari. V emotivním rozhovoru po kvalifikaci dokonce prohlásil, že byl „k ničemu“ a že by tým možná měl uvažovat o jiném jezdci.
Britský jezdec byl po celý víkend nebývale kritický sám k sobě. Start i cíl mimo bodované pozice byly daleko za očekáváním jak jeho samotného, tak celého týmu. Hamilton přiznal, že situace v zákulisí není ideální, a jeho slova o „špatných věcech na pozadí“ naznačila, že problémy Ferrari zdaleka nejsou jen technického rázu.
Navzdory těžkým chvílím se Hamilton rozhodl obrátit list a využít letní přestávku k fyzickému i psychickému dobití baterek. V týmovém debriefingu uznal, že víkend nevyšel, ale ocenil úsilí každého člena týmu. Zdůraznil, že jeho motivace přetrvává a že se hodlá vrátit silnější. „Nejsem tam, kde bych chtěl být, ale boj ještě neskončil,“ prohlásil odhodlaně.
Šéf týmu Ferrari Frédéric Vasseur se snažil najít pozitiva i v nevydařeném víkendu. Připomněl, že tým získal první pole position v sezoně a po startu držel krok s McLarenem. U Hamiltona podle něj sehrála klíčovou roli nevýhodná strategie s tvrdou směsí pneumatik, která ho odsoudila k jízdě ve vláčku s DRS a minimálním prostorům k předjíždění.
Vasseur zároveň přiznal, že Ferrari zcela ztratilo tempo v druhé polovině závodu a tým nyní čeká důkladná analýza. „Musíme zjistit, proč jsme ztratili výkon. Z prvního místa jsme klesli mimo body a to je neakceptovatelné,“ konstatoval. Výsledky Hamiltona i Leclerca tak ukázaly, že konzistence je pro rudý tým stále problém.
Zatímco Ferrari hledá odpovědi, Hamilton se soustředí na restart. Další šanci na nápravu dostane koncem srpna při domácí Velké ceně Nizozemska pro Maxe Verstappena. Bude zajímavé sledovat, s jakým duchem a tempem se britský veterán po přestávce vrátí – a zda slova „nepočítejte mě ze hry“ budou jen výkřikem do tmy, nebo předzvěstí zvratu.
Většina týmů Formule 1 představila pro Grand Prix USA speciální lakování, která slibují vizuálně atraktivní podívanou.
Ve středu se v Londýně nečekaně setkali tři nejvlivnější osobnosti F1, což vzbudilo pozornost a překvapení mezi fanoušky i odborníky motorsportu.
Mercedes po několika měsících spekulací konečně oznámil, kdo bude tvořit jejich jezdeckou dvojici v revolučním roce 2026.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.