Christian Horner vyjádřil spokojenost s bezchybným výkonem Maxe Verstappena během Velké ceny Kanady v Montrealu. Nizozemský jezdec z druhé pozice na startu dokázal vytěžit maximální možný výsledek a dojel těsně za vítězným Georgem Russellem, přestože se mu nepodařilo výrazněji zaútočit na vedení.
Před závodem Velké ceny Kanady se hodně mluvilo o souboji dvou rivalů z Barcelony, George Russella a Maxe Verstappena, kteří obsadili první řadu na startovním roštu. Po kvalifikaci Russell s úsměvem zmínil, že má ještě nějaké trestné body na svém superlicenci, které může „odepsat“ při případném kontaktu na prvním kole. To naznačovalo možnost tvrdého souboje hned od startu.
Nakonec však oba jezdci zvládli první kolo bez kolizí a Verstappen od té chvíle nepřipustil žádnou chybu. Pečlivě hlídal svého soupeře vpředu a zároveň čelil tlaku Kimiho Antonelliho za sebou. Red Bull přitom zvolil agresivní strategii, když Verstappen zajel do boxů poměrně brzy v pokusu o undercut na Russella, který však nevyšel. I tak si však Verstappen udržel tempo a zajistil si pátý pódiový závod sezóny.
Christian Horner ocenil Verstappenův čistý a dobře zvládnutý závod: „Věděli jsme, že může dojít ke hrám a taktizování, a toto téma jsme probírali i s ředitelem závodu. Ale Max celý víkend jezdil bezchybně a odvedl skvělý závod.“ Horner uvedl pro F1.com, že během druhé části závodu nebyl Max kvůli opotřebeným pneumatikám úplně nejrychlejší, ale v závěru závodu předvedl silný výkon a dokázal držet tempo s Russellem, který měl novější pneumatiky.
Red Bull po závodě podal protest kvůli způsobu, jakým Russell vedl závod za Safety Carem, což je druhý případ za pět závodů, kdy Red Bull zpochybnil jeho chování. Horner však zdůraznil, že protest je týmové rozhodnutí a nemá nic společného s Verstappenem osobně. „Není to osobní vůči Georgovi, jen chceme, aby pravidla byla jasně dodržována,“ vysvětlil.
Navzdory protestu se Verstappen druhým místem přiblížil v šampionátu svým rivalům, když nyní ztrácí 21 bodů na Norrise a 43 na Piastriho, který dojel čtvrtý. Norris závod nedokončil kvůli kolizi s týmovým kolegou, což Verstappenovi otevírá další příležitost na postup v celkovém pořadí.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.