K návratu ztraceného syna pravděpodobně nedojde. Možné úvahy o tom, že by Red Bull mohl sáhnout po Sebastianu Vettelovi, který končí u Ferrari utínají Helmut Marko i Christian Horner.
Sebastian Vettel a Red Bull? Podle všeho ne. Němec zažil coby pilot rakouské stáje své nejlepší roky ve Formuli 1, Korunoval je ziskem čtyř mistrovských titulů. Pak ale prohrál interní týmový souboj s Danielem Ricciardem, což předznamenalo jeho přesun k Ferrari.
Říká se, že dvakrát do jedné řeky nevstoupíš a vypadá to, že příklad Vettela a Red Bullu tohle dobře známé pořekadlo potvrdí. Rudí býci totiž o služby svého bývalého svěřence nemají zájem. Potvrdili to slovy odborného poradce Helmuta Marka,
Hlavním důvodem jsou finance. „Nemůžeme si to dovolit. Když srovnáte Vettelův plat u Ferrari a naopak plat Albona, tak se to ani moc srovnávat nedá.Nechceme jít do Sebova angažmá. To už jsem řekl dříve, přičemž stále to platí, hlásí Marko.
Dalším aspektem zamítavého postoje Red Bullu je současná situace v Milton Keynes. Neochvějným vládcem stáje je momentálně Max Verstappen. Talentovaný Holanďan podepsal s Red Bullem dlouhodobý kontrakt. Rakušané tak budou stavět svůj tým i nadále kolem něj.
A Vettel by pilot číslo dva rozhodně být nechtěl.
„My máme s Maxem dlouhodobou smlouvu. Historie ukázala, že když jsou v týmu dva alfa samci, tak to většinou moc nefunguje. Seb je hodně soutěživý a podle mě by jim to s Maxem neklapalo. Momentálně jsme navíc opravdu spokojeni s jezdci, kteří pro nás závodí. Není důvod je měnit," pochvaluje si šéf stáje Christian Horner.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.