 
            Daniel Ricciardo skončil svou pouť u Red Bullu na konci sezony 2018. Nyní odborný poradce rakouské stáje Helmut Marko přiznává, že usměvavý Australan jeho týmu chybí.
Daniel Ricciardo byl naprostou většinu svojí kariéry ve Formuli 1 spjatý s Red Bullem. Však také patřil do jeho juniorského programu, takže když si odmyslíme krátkou štaci u HRT, tak reprezentoval především Toro Rosso a později Red Bull.
Právě u Rudých býků se Ricciardo postupem času vyprofiloval v jednoho z top pilotů současného startovního pole. Jenže na konci sezony 2018 se vzájemné cesty usměvavého Australana a rakouského týmu rozešly. Třicetiletý rodák z Perthu totiž zamířil do konkurenčního Renaultu, který chce právě na něm postavit základy potřebné k tomu, aby se v dohledné době vrátil zpět na vrchol.
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko toho času prohlašoval, že Australanův odchod souvisí s Maxem Verstappenem. Ricciardo se prý bál přímé konfrontace s mladým Holanďanem, a proto změnil působiště. Marko pak jedním dechem dodával, že Ricciardo v týmu chybět nebude.
Dnes však tvrdí něco jiného… „Daniel je jedním z nejlepších jezdců. Dokáže navíc bravurně stahovat ztrátu, když je to potřeba. Navíc v týmu chybí jeho humor. Máme tu dobrou atmosféru, ale od chvíle, kdy od nás odešel, už není tak humorná,“ naráží Marko na proslulou Ricciardovu povahu, která je známá svým vtipem a umem rozesmát.
Australana nahradil v kokpitu rakouské stáje Pierre Gasly, ten se ale neosvědčil, což vyústilo v jeho brzký konec a přeřazení zpět do Toro Rosso. Do prvního týmu byl povolán Alex Albon, jemuž Marko s ohledem na budoucnost věří.
„Alex si počíná velmi dobře, bodoval v každém závodě, tedy až na Brazílii, kde ho sestřelil Hamilton. Nepostrádá sebereflexi, ví, jak má pracovat, aby se ještě zlepšil. Stejně tak ví, kde má slabiny. Vzhledem k tomu, že letošní vůz ani netestoval, tak si opravdu vedl velmi dobře. Věřím, že bude mít dobrou sezonu,“ uzavírá Marko.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.