Německé noviny Bild minulý týden odstartovaly úvahy o přestupech dvou velkých jezdců Ferrari a McLarenu.
Michael Schumacher má s Ferrari smlouvu do konce roku 2006 a podle deníku Bild má poté přestoupit ke stáji McLaren-Mercedes, protože Ferrari přestává být konkurenceschopné, Fiat (majitel Ferrari) postrádá peníze, McLaren začíná být konkurenceschopný, Mercedes nepostrádá peníze a navíc německá automobilka stojí o německého jezdce a zejména o seminásobného šampiona.Kimi Raikkonen naproti tomu jezdí v nejrychlejším autě a podruhé v životě má reálnou šanci získat titul. Jenže když už má letos rychlost, pokračuje jeho nehorázná smůla na technické závady a těžko říct, jak moc se Kimi na McLaren zlobí, jestli dost na to, aby odešel, například zrovna ke zmiňovanému Ferrari. Situaci znovu rozhrábl německý Bild a Michaela Schumachera se jasně zeptal, co bude po roce 2006. "Nevím, jestli zůstanu ve Formuli 1 po roce 2006," odpověděl překvapivě Schumi. "To s přestupem k McLarenu je stejný nesmysl, jako o tom, že Raikkonen se chystá do Ferrari."A co kdyby přecejen Kimi k Ferrari přestoupil, ale Schumi tam nadále zůstal také? "Neměl bych s Kimim u Ferrari v roce 2007 žádný problém," dodává Michael Schumacher. "Teď se nám zrovna moc nedaří, ale v týmu se cítím dobře a o žádném konci nepřemýšlím. Myslím, že mě ještě čeká několik dobrých let."Jak píše magazín F1Racing, úvahy o přestupu Kimi Raikkonena asi nejsou úplnými výmysly a McLaren se bude muset hodně snažit, aby si finského pilota pohlídal. Ostatně jsou tu i jiné týmy, než Ferrari a McLaren. A Ferrari má určitě dost schopných lidí na to, aby se z krize velmi rychle dostalo.Naproti tomu přestup Michaela Schumachera nelze očekávat, spíše možná začíná být viditelný čím dál větší úbytek elánu v Schumiho projevech. Že by se pouze manažer Willi Webber snažil odpoutat pozornost od plánovaného ukončení závodní kariéry nejúspěšnějšího pilota Formule 1?Foto: Scuderia Ferrari
Christian Horner při Velké ceně Velké Británie otevřeně přirovnal Red Bull k Ferrari, což získalo nový rozměr poté, co byl sám nečekaně odvolán z vedení týmu Red Bull.
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.