 
            Alexander Albon se těší na testování, které bude následovat po posledním závodě sezóny. Chce si během něj hrát více s nastavením monopostu Red Bullu, aby na to mohl tlačit naplno a vyrovnat se svému týmovému kolegovi Maxovi Verstappenovi.
Thajský pilot během letní přestávky zažil povýšení, když z Toro Rosso přestoupil k Red Bullu, aby nahradil trápícího se Pierra Gaslyho. Mateřská stáj ho po boku Maxe Verstappena ponechá i příští rok, i když na něj stále dost ztrácí. To chce Albon ale brzy změnit.
"Stále nalézám ve voze oblasti, o nichž vím, že na nich potřebuji pracovat a zkrátka si na ně lépe přivyknout. Nicméně vím, že to také souvisí s časem stráveným na volantem a že jde o hraní si s různými věcmi," říká pilot Red Bullu.
"Zkrátka nalézt to místo uprostřed, kde se v autě budu cítit pohodlně, abych z něj mohl dostávat více výkonnosti. Vím, že to zabere nějakou dobu, to je ale také důvod, proč se těším na posezónní testování v Abú Zabí a také na naše předsezónní testy," pokračuje Albon.
"Samozřejmě, že to během závodního víkendu není jednoduché provádět mnoho změn, protože máte zkrátka omezený čas a s autem nemůžete moc experimentovat," vysvětluje nováček, jemuž v šampionátu s 84 body osmá příčka.
V kvalifikacích na Maxe ztrácí průměrně půl sekundy, nicméně to se podle něj bude snižovat: "Myslím, že jde opravdu celkově jen o ježdění. Jakmile na to ve voze budu moci začít tlačit, budu se cítit pohodlně. Pak se zlepší i časy."
"Já se snažím žít hodně v přítomnosti a nemyslet na věci kolem. Myslím, že musím zkrátka pokračovat ve zbytku sezóny a v příštím roce v tom, co dělám... stále jde o výsledky, které se počítají, a na to jsem se soustředil," dodává Albon, jenž svou budoucnost po příští sezóně zatím neřeší.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.