Red Bull chce v příští sezóně vybojovat mistrovský titul, proto podle svého poradce Helmuta Marka hledá k Maxovi Verstappenovi silného týmového kolegu. Mohl by dostat šanci Daniil Kvjat z Toro Rosso?
V současné době za Red Bull jezdí kromě Verstappena také nováček Alexander Albon, který v týmu po letní přestávce nahradil Pierra Gaslyho. Ten nepodával uspokojivé výkony, proto byl odeslán na "farmu" - do Toro Rosso, kde nyní nastupuje po boku Kvjata.
S ruským pilotem, jenž musel na chvíli opustit Red Bull a svět závodů Formule 1, je Marko momentálně spokojený: "Zažívá dobrou sezónu. Žel z technického hlediska nemá štěstí, ale ukazuje to, co od něj čekáme."
"Víme, čeho je schopný. Vyspěl, přestal být příliš emotivní. Není pochyb o tom, že dělá pokroky," hodnotí Kvjata odborný poradce Red Bullu. Ten by si místo v F1 pochopitelně rád udržel, i kdyby to mělo být "jen" Toro Rosso.
"Hlavní věcí je zůstat ve Formuli 1. To by bylo odměnou za mou letošní práci. Být jezdcem F1 je to, co chci dělat, a také mám rád Toro Rosso," uvádí bývalý šampion série GP3, jenž loni testoval pro Ferrari na simulátoru.
"Nechám šéfy vyhodnotit mou sezónu. Můžu říct jen to, že jsem sám se sebou spokojený. Odjel jsem letos spoustu dobrých závodů a dosáhl jsem pro tým po dlouhé době i na pódium. Dělám méně chyb a více se ovládám," popisuje Kvjat.
Red Bull sice po letní přestávce začíná na Ferrari ztrácet poté, co před ní dokázal 2 závody vyhrát. V příštím roce chce nicméně zaútočit na titul, čemuž má odpovídat i jezdecká sestava: "Úkolem pro příští sezónu je znovu získat konstruktérský titul, proto hledáme silného druhého pilota," říká Marko.
Na ten dosáhli naposledy se Sebastianem Vettelem, jenž nyní hájí barvy Ferrari. Markovi se však nelíbí, jak s jejich bývalou hvězdou v posledním závodě v Rusku jednali: "I když byl tím rychlejším, tak Sebastiana obětovali. U Ferrari už nemá budoucnost."
Christian Horner při Velké ceně Velké Británie otevřeně přirovnal Red Bull k Ferrari, což získalo nový rozměr poté, co byl sám nečekaně odvolán z vedení týmu Red Bull.
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.