Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko je velmi potěšen výkony svého týmu a jejich dodavatele pohonných jednotek. Z jeho pohledu šlo o optimální velkou cenu, byť dosáhli jen na bronz.
Rakouská stáj sice v kvalifikaci na Mercedes ztrácela přes 8 desetin sekundy, v závodním režimu mu ale byla blíže. Poté, co Valtteri Bottas ujel svému týmovému kolegovi, se Max Verstappen držel těsně za Hamiltonem - 56. kolem projel dokonce jen o 0,878 s za ním. K předjetí sice nedošlo, i tak byl ale spokojený s 3. místem na pódiu, o které v 31. kole připravil Sebastiana Vettela.
Helmutovi Markovi udělala nedělní ztráta na Mercedes a spolehlivost Hondy velkou radost: "Šlo o optimální velkou cenu. Drželi jsme odstup od Mercedesu v úctyhodných mezích. Už nehledíme na Ferrari za sebou," uvádí nadšeně po úvodním závodu sezóny v Melbourne.
"Pro nás je laťkou první místo. Těšíme se. Bottas byl v ten den suverénní. Pro budoucnost je povzbudivé, že jsme po celý závod nedostali jediné varování z oblasti motoru. Od spotřeby paliva po výkon, baterie atd. - všechno bylo pořád v zelených," pochvaluje si odborný poradce Red Bullu.
Pochvaly se jim dostalo také od úřadujícího šampiona Lewise Hamiltona: "Dokázali předjet Ferrari, což je, myslím, skvělé. Red Bully tam byli s námi a podle mě mezi sebou svedeme opravdu skvělý souboj mezi námi třemi. Jsem si jistý tím, že Ferrari o víkendu nebylo v pořádku a že jejich auto je pořád dobře. Sezóna bude fakt zajímavá."
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.